קצת מעלילות אורן חזן, איש מיזוג התרבויות הידוע. הסופר ניר ברעם פרסם בטוויטר: "הייתי אמור להופיע בתוכנית הבוקר של ערוץ עשר שאני אוהב. הם עמדו בסיכום שאדבר לבד. אבל בדרך הם עדכנו אותי שאורן חזן יהיה באולפן (לא איתי. אחרי). הם לא הפרו סיכום, אבל סובבתי את המונית וחזרנו הביתה. זה עניין הכי עקרוני בשבילי. לא מראיינים אדם שדיבר בדיוק, אבל בדיוק, כמו בתעמולה הנאצית".


חזן, מתחרט?

"אומרים שמי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין. בעבר אדון ברעם כבר הפסיד לי בקרב ציוצים, אחרי שאיבד את עצמו לדעת בשטויות נגד העם, המדינה וגם תורתנו הקדושה. אני מניח שזו הסיבה למה הוא בחר שלא להגיע, כדי לא לקבל נוקאאוט נוסף. ולצד זאת, אני גם בטוח שאפילו השמאלן הקיצוני, שאני מכבד, בסוף כולנו יהודים בינתיים, אפילו הוא מתנגד להתבוללות ולא היה לו נוח להודות בכך מול המרקע, מול האומה כולה. זה קצת היה משבש לו את התדמית. אז פוליטיקה לחוד, מציאות לחוד. זה לא עניין פרסונלי, זה נטו עניין של עתיד העם היהודי".



ברעם, חזן אומר שלא הגעת כי פחדת להפסיד בקרב מילולי איתו וכי אתה מתנגד להתבוללות אך לא רוצה להודות בכך.

"לא הייתי מיועד להתעמת עם הטמבל הזה מההתחלה, אלא לדבר לבד. לא ידעתי שהוא בא עד שהייתי במונית והחלטתי שגזען שמדבר כמו בגרמניה של שנות ה־30 לא ראוי לשבת בשום אולפן. חוץ מזה התעמתנו פעם אחת אצל בן כספית בתוכנית, ורק בגלל שחזן הוא בחור אומלל ששוגה בחזיונות גרנדיוזיים הוא יכול לחשוב שהוא ניצח או שאני אחשוש מאפס כמוהו. המקום היחיד שהוא יכול לנצח אותי בו זה הקזינו. והאמת, גם זה בספק. אני פשוט לא מתעמת עם גזענים בזויים. מין חוק כזה. הכל לציטוט, אחותי".


ערוץ עשר, מה תוסיפו?

״לא מגיבים".

ניר ברעם. צילום: אסנת קרסננסקי־שני

> בנוסף, ביום שישי שעבר הסתובב אורן חזן בחוצות כפר סבא, מלווה במועמד הליכוד למועצת העיר, אורן כהן. השניים נכנסו לחנות תשמישי קדושה וניסו לשכנע את המוכר להצטרף למחנה הלאומי המתעצם.