ציפי רומנו ובת הזוג רימה, שהיוו את חוד החנית בלסביון העליון בתל אביב, בדרך לגירושים.

רומנו, אני בהלם.

"לאחר החלטה משותפת של שתינו, בחרנו לסיים את הקשר הזוגי. תמיד נישאר משפחה וחברות טובות ונמשיך לגדל את ילדנו באהבה גדולה".


ציפי ורימה רומנו (צילום: יוסי כהן)
ציפי ורימה רומנו (צילום: יוסי כהן)

>דנה אינטרנשיונל היא כנראה האמנית היחידה בארץ שבכל מערכת בחירות: לממשלה, לעייריה לנעמת או לועד הבית, היא תביע את עמדתה ובחירתה בקול ובאומץ וגם תסביר למה. שלא כמו רוב האמנים שחוששים להשמיע את דעתם הפוליטית, זוכת האירווזיון  תצעק לכולם את מה שנראה לה חשוב. במערכת הבחירות לראשות הממשלה בין ציפי לבני לבנימין נתניהו, דנה נענתה לבקשה של לבני להיות לידה בעצרת הסיום בלילה שלפני הבחירות ולהסביר ולשכנע למה דווקא היא הבחירה הנכונה. זה נגמר כזכור בניצחון של לבני במנדט אחד יותר מביבי אבל בהפסד בהרכבת קואליציה.

בבחירות שאחרי דנה שרה בעצרת הבחירות עם המועמדת לראשות הממשלה שלי יחימוביץ את ישנן בנות, וגם כשזה היה חסר סיכוי היא ניסתה יום לפני הבחירות בין ביבי לבוזי לבקש מהקהל בהופעה שלה בברבי שיגרום לזה שמחר ישראל תתעורר להנהגה חדשה. עכשיו, ימים ספורים לפני הבחירות לרשויות המקומיות הדיווה שוב עושה את זה.

אתמול היא צילמה סרטון תמיכה ברון חולדאי לראשות עיריית תל אביב "נולדתי, גדלתי וכל חיי חייתי בתל אביב. כנראה שכאן גם אמות וסביר להניח שכשזה יקרה רון חולדאי יהיה עדיין ראש העיר. הייתי רוצה שישמור לי חלקה בבית הקברות בטרומפלדור, שהוא מול הבית שגדלתי בו והייתי בורחת אליו בלילות כדי להתחבא מכל העולם. אבל גם אם הוא לא יבטיח לי את זה אני בעדו. הוא נראה לי המבוגר האחראי במשך עשרים שנה הוא מצעיד את העיר שלנו קדימה והוא הפך אותה להיות מה שהיא היום. אלה חלק מהדברים שהדיוה דברה עליהם בסרטון התמיכה שצילמה למען חולדאי".

על החולצה הנוצצת והעגילים שלבשה אחראית דודו בר אור המעצבת הישראלית המצליחה. חצי שעה אחרי שדנה סיפרה לה שהיא מצלמת סרטון לחולדאי הגיעה אליה מונית עם חולצה מהקולקציה החדשה של בראור.

למרות התמיכה שלה בעמוד הפייסבוק של חולדאי  לראשות העיר הדיווה מתנוסת גם בפייסבוק הבחירות של מרץ. שם היא קוראת לבוחרים  להצביע למרץ למועצה.

(צילום: רועי פת)
(צילום: רועי פת)

>מתברר שאלי יצפאן משמש בזמנו הפנוי כנציג של יזם אוסטרלי שהחליט לטעת בית יולדות חרדי בלב בית הכרם, שכונה חילונית בירושלים. התושבים, שזימנו אותו לפגישה כדי לדסקס בעניין, טוענים שבמהלכה יצפאן השתולל ואיים עליהם - ברצינות, ולא כהופעת סטנד־אפ.

יצפאן, ילדים זה שמחה או איום?

"אין לי מושג. תפני ליזם או לעו"ד מטעמו".

אתה השתוללת שם?

"ממש לא".

אלי יצפאן (צילום: צ'ינו)
אלי יצפאן (צילום: צ'ינו)

>נטע ברזילי ממשיכה להתייעץ עם הטוי והמנטור שלה, ג'אבר חביש.

נטע, אפשר טיפ מחביש לאסי עזר ורותם סלע לקראת האירוויזיון בתל אביב?

עופר מנחם, מנהלה האישי של ברזילי: "ג'אבר אינו מלווה את נטע ביום־יום שלה. הוא היה איתה באירוויזיון וזהו".

חביש, מנטור חד־פעמי?

"היי ליאורה, מאיפה הביאו את האינפורמציה הזו לפרסום? אף אחד לא ראיין או שאל אותי! אני לא מאשר פרסום אינפורמציה זו".

אני לא שואלת, אני מפרסמת.

״לא, נשמה, אני מבקש לא לפרסם את זה. אני מעדיף שהקשר שלי עם המיועצים שלי יישאר לא בעיתונות. גם אינני מעוניין לבנות את השם שלי על נטע או כל סלב אחר שאני מלווה״.

(צילום מסך)
(צילום מסך)

>ליאורה עופר וטלי יעקובי ערכו ערב היכרות עוצמתי ומטלטל עם מרווה זהר, אישה אמיצה שיצאה למסע חובק עולם להקמת אמ״ן, אדמת מרפא נשית, כפר ייחודי לטיפול ושיקום נפגעות תקיפה. התנדבו והופיעו: שלום חנוך, שלומי שבן ואביב גפן. הזילו דמעות למשמע הסיפור: ענת ואודי אנג'ל, רונה אנג'ל, אורי אנג'ל, קובי ויהודית ריכטר, אריאלה ואיתן ורטהיימר, אורלי שרם, מוטי רייף, עופרה אלול, פרופ' אוריאל רייכמן ועוד.

>גבי גזית חזר מתאילנד אחרי היעדרות ארוכה.

>אור שפיץ, הקונדיטורית הצעירה והמוכשרת שהגיעה למקום החמישי והמכובד בתוכנית "בייק אוף", נפרדה מהמטבח הוורוד שלה בבית ההורים ועברה למגדל בתל אביב לבית שכולו ורוד.

>מלון בוטיק "טמפלרס" במושבה הגרמנית בחיפה נבחר להשתתף בצילומי הקליפ החדש "Merci" של הכוכב סטפן לגר. הצילומים החלו באיחור רב בשל התור האינסופי של מבקשי הסלפי שהתגודדו סביבו.

(צילום: דורון סרי)
(צילום: דורון סרי)