אתמול קראתם כאן ב-TMI כי מריה דומרק העלתה סרטון פרובוקטיבי וזכתה לתגובות קשות ומי שיצא להגנתה הוא לא אחר מהאקס בועז יוסף. ומה עשה בינתיים החבר הטרי רועי קורנבלום? הלך בדרכה של מריה וחשף בעצמו ברשתות תמונת עירום שלו וגם הוא זכה בדיוק כמו זוגתו, לתגובות קשות על התמונה החושפנית.

קורנבלום שיתף בסוף השבוע האחרון עם עוקביו תמונה שלו עומד בעירום מלא ומציג את ישבנו החשוף לעיני כל. התמונה נלקחה במהלך חופשה של קורנבלום עוד לפני שנכנס לבית "האח הגדול", בהודו ולצדה צירף טקסט ארוך בו הוא מסביר שכולנו בסופו של יום בני אדם, יהודי, מוסלמי, מזרחי, אשכנזי ואיזה נחמד היה לו שם, כשלא ידעו מה זה יהודי אלא ראו בו בן אדם.

(מתוך האינסטגרם של רועי קורנבלום)
(מתוך האינסטגרם של רועי קורנבלום)


על הדרך הודה קורנבלום כי משתמש בסמים שייתכן ונותנים לו אפשרות לראייה יותר רחבה את העולם וכתב: "כאן במערב זה קודם מה ההורים שלך ורק אז מה אתה, יענו אני קודם יהודי ורק אז בן תמותה. איפה אני והאם אני שייך לישראל, ולא כי אני לא אוהב או לא מאמין סתם כי לפעמים אני לא מבין ואולי זו תודעתי שהתרחבה מהסמים. שבגללה אני לא רואה את ההבדלים בין יהודים למוסלמים".

אז מסתבר שלא רק דומרק מקבלת ביקורת על התמונות שלה אלא גם בן זוגה, שזכה לתגובות קשות כמו "טיפש שמאלני מסריח כמו פיליפיני לבן", "בוא נעלה תמונה עם תחת אולי יעלו לי עוקבים כי למריה זה עובד", "אתה קודם כל דפוק אח"כ מטומטם ואז הכל ביחד" או "למה אתה מכריח אותנו לראות את התחת שלך דוחה", "איך אתה מעז לעלות תמונה של בעירום יש פה ילדים מתחת לגיל 15. פשוט זוועה","סוטה מסריח למה אתה עירום" "תחת של שמאלני" ועוד.