מאיה ורטהיימר עבדה בחודשים האחרונים מאוד קשה בניסיון ליח"צן ולקדם את מסע הבחירות של בעלה אסף זמיר שהתמודד לראשות עיריית תל אביב. אלפי אנשים בינהם החברים המפורסמים של השחקנית עזרו להפיץ את הבשורה ואת המצע של זמיר אך אתמול החלום שלהם התנפץ כשבסיום יום הבחירות הוכרז כי הזוכה הוא ראש העיר המכהן רון חולדאי.

אחרי ימים של "חפירות" ברשתות החברתיות הגיע השקט, שקט שנמשך כמעט 12 שעות עד שורטהיימר חזרה לרשתות החברתיות והעלתה פוסט מרגש, מודה וגם מלא באופטימיות: "נכנסו למסע המטורף הזה בלי להסתכל לאחור. נכנסו לי ללב כל כך הרבה אנשים פעילים ובעיקר אמונה באנושות. איזה אנשים מדהימים יש בעולם. אנשים שנתנו את הנשמה ולא ישנו ונושמים רק רצון שהעולם יהיה מקום טוב יותר. אסף בעלי. התאהבתי בך שוב ושוב כשראיתי אותך שומע את התושבים מבין ומכיר את העיר כמו את כף ידך -יודע בדיוק בדיוק מה צריך לעשות כדי לשפר את החיים של כולם. גם אני ידעתי בלב שלם-אתה תהיה הראש העיר הכי טוב לעיר הזו! לא פחדתי לרגע. אתמול ב4 בבוקר פתאום התחלנו לבכות"



הלב כאב את כל הפנטזיות שלנו שאנחנו חולמים על כל הבעיות וידענו שיש בידנו את הכח להביא לשינוי בהם. סביבנו במטה אנשים בוכים בוכים .ואתה עם עניים דומעות מסתכל עלי מחבק אותי ואומר לי ״תראי איזה אנשים יש סביבנו איך אפשר לבכות?״ זאת תהיה רק ההתחלה שלנו במלחמת הצדק שאיתנו צבא של אהבה שלוחם בכל הכח. זה היה קמפיין מדהים ומטורף נקי מלכלוכים . לא נותנים לכלום להוריד אותנו. שמנו את כל הביצים בסל אחד. ואז הפסדנו. אבל האמת היא שעשית דבר מדהים. 65,000 קולות. 6 מנדטים במועצת העיר. מי האמין. הלב נשבר-וזה קורה לעיניי כולם."

בבוקר יום הבחירות (צילום: אבשלום ששוני)
בבוקר יום הבחירות (צילום: אבשלום ששוני)