נטלי דדון העלתה אתמול לרשתות החברתיות תמונה שלה בביקיני יחד עם בנה המתוק ריף ממהלך חופשה שלהם באילת. אי אפשר היה להתעלם ממראה גופה הרזה והבטן הצנומה שבלטה בתמונה ורבים מהמגיבים תהו האם מדובר בפוטושופ שתרם למראה הדקיק, אבל לא, אלה נתוני גופה האמיתיים של דדון.

כדי להקדים תרופה למכה, לצד התמונה דדון "עשתה מריה דומרק" וביקרה את המבקרים: "דירבלאק עם התגובות אני אחרי 3 ג'חנון, במבה נוגט והפיצה בדרך. שחררו מאנשים רזים כאילו זה עלבון, אתם בעצמכם יוצרים תסביכים בנוער ובכלל באנשים. בהתעסקות הבלתי הגיונית הזאת, מניפת הגדלים ומבני הגוף, היא מדהימה בעיניי בעידן הנוכחי והגיע הזמן. אבל ראבק רזה, חטוב אלו לא מילים נרדפות לחולני, אנרוקסי או בולימי. בתור אחת שהייתה שם במקום הלא בריא הזה, אין דבר שאשקיע בו יותר מאשר הבריאות שלי. בטח שעבורי ובעיקר למען הילד שלי. חיו ותנו לחיות וצאו לי מהצלחת".



אם חשבתם שהפוסט המכונן ירשים את העוקבים טעיתם בגדול כי מיד זכתה דדון לשלל תגובות זועמות של נשים שטוענות שהיא עושה נזק לנערות צעירות. "רואים צלעות ורזון זה לא גוף חטוב. את דואגת לרזון הזה עם מכשירים זה לא קשור לאורח חיים בריא". או "אם פתחת את הפוסט שלך במילים אלו כנראה שכולם רואים את אותו דבר בתמונה", או "ברגע שרשמת שדפקת ג'חנון לפני התמונה אמרת את האמת שלך אבל גרמת לעוד ילדה להקיא, זאת האמת נטלי", "בעיני המתבונן זה נראה עידוד לרזון", "ילדות בנות 12 לא יקשיבו למה שאת כותבת, הם ינסו לחקות אותך", "את נראית כמו אנורקסית","את עושה עוול לבנות צעירות שעוקבות אחרייך" ,"פוסט מתחסד"מזעזעזת סורי," ,"במידה ואת לא רוצה שיעירו לך, למה לשים פה תמונה כזאת, את הרי מזמינה את זה כל פעם מחדש", "3 ג'חנון? אל תזלזלי באינטילגנציה של הקהל שלך", "כמו שאני רואה כלב כחוש ומרחמת עליו אותן תחושות עולות בי", "את מסרבת לקחת אחריות על מודל מעוות שאת מציגה מאד מצער", "את יותר רזה מהילד".