סניף טיב טעם ברמת החייל בשישי אחר הצהריים. ליד הקופה אלכסה דול ובן הזוג, סוחר הנשק משה עוז, שמעלים את מחזורי המכירות של החנות בצורה בולטת. הזוג הלוהט עורך קניות בלא פחות מ–3,700 שקל, והתשלום, מול עיניהם הנדהמות של שאר הקונים, נעשה במזומן.

דול, אין ידיד נאמן כמו כסף מזומן?

"לא נראה לי שזה מעניין. יש דברים קצת יותר מעניינים. יש אנשים שעושים קנייה פעם בשבוע, אנחנו עושים פעם בחודש והייתי שמחה שהאייטם לא יפורסם".


(צילום: אמיר מאירי)
(צילום: אמיר מאירי)

>הבושם החדש של דונה קארן, DKNY STORIES"", הושק בשבוע שעבר במסיבה שנערכה בקומה ה–60 הצופה על כל תל אביב. הגיעו: שגית רביבו, רותי אסרסאי, טהוניה רובל, ג'ני צ'רוואני, אנה ארונוב, בל אגם, רומי פרנקל, קים אור אזולאי, גל גברעם, רימה רומנו, ציפי רומנו ועוד.

>רשת גלי עולה בקמפיין חורף 2019 בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה מישל וריצ'י. שכרם ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.

ניקול ראידמן והילדים (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן והילדים (צילום: אלכס ליפקין)

>בת שבע בובליל הגיעה לפתיחת התערוכה של הצלמת אנג'ליקה שר בגלריית זימאק וקיבלה הדרכה צמודה על כל העבודות מענת בר נוי, מנהלת הגלריה.

>זן נדיר. התרגשות רבה נרשמה בבית האבות "עמל ומעבר בשרון" כאשר הזמרת קורין אלאל הגיעה לשם כדי לשיר במיוחד לאמה, קלודין, לכבוד יום הולדתה.