הקרב בין היחצנית יוספה ברק לח"כ יהודה גליק נמשך ואף מתעצם. לאחרונה פרסמה היחצנית את תמונתו של ח"כ גליק ואת ההתכתבות שלה עם גיא לרר על הנושא.

גליק: "ואם את חושבת שיש דרך שאוכל לתקן מה שפגעתי בך, מעבר להתנצלות, אני מצפה שתגידי דוגרי".

ברק: "יהודה. אני לא סוחטת אותך. לא פניתי אליך. אתה פנית אלי".


גליק: "נכון, כי אני מעריך אותך מאוד".

וברק מסכמת זמנית בפוסט שלה בפייסבוק: "שקרן!... הגשתי תלונה לאחר שהאיש ביקש ממני לאמן אותו מינית, דיבר איתי על אורגזמות, ביקש שאזחל לו מתחת לשמיכה! הסוטה! ובסוף גם התנצל על הכל!".

יהודה גליק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
יהודה גליק (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ברק, מדוע החלטת לפרסם?

"כי הסתובבה איזו שמועה מופרכת ברשת שאני ממציאה את הוואטסאפים האלה, וזה שלא מתנוססת שם תמונה שלו זה אומר שאני עשיתי איזה מצג שווא. כיוון שכבר הספקתי לצלם וואטסאפים עם תמונות לפני שהוא חסם אותי, אז הייתה לי ההוכחה שאכן מדובר בטלפון שלו. לכן הצגתי את זה עם התמונה שלו וכתבתי 'לפני שהוא חסם אותי'. לקח לו הרבה מאוד זמן לחסום אותי, הוא חסם אותי ממש לאחרונה, אחרי שהגשתי את התלונה. רק אז אחרי שהוא קיבל ייעוץ משפטי וכיו"ב".

תוכלי לסלוח לו?

"לא נראה שהוא מנסה להרוויח את הסליחה שלי. הוא פשוט מעליל עלי עלילות דם, כאילו אני חיזרתי אחריו וכאילו אני הטרדתי אותו, כאילו התלוננתי תלונת שווא. לא נראה שהבן אדם מנסה להתנצל, אז השאלה לא רלוונטית".

גליק, יהיה סוף לפרשה?

"א. מעולם לא חסמתי אותה. ב. המשטרה והפרקליטות אמרו את דברן בצורה חד־משמעית, 'אין עילה לפתיחה בחקירה', או במילים אחרות 'תלונת שווא'. ג. מבחינתי הפרשה לא החלה בכלל. ד. לאומית - ממשיך בשליחותי למען הציבור בנאמנות. ה. אישית - ממשיך באינטנסיביות לנסות לבנות זוגיות חדשה ולייצב את המשפחה. ו. נמשיך לעשות טוב ולהביא אנרגיות חיוביות לעולם. ז. מי שמעדיף להתרכז בצהוב ההפסד כולו שלו".

האם אתה בזוגיות חדשה?

"לא. עובד על זה".

מה אתה מחפש באישה?

"אני לא מבין את השאלה".

אמרת שאתה מחפש זוגיות.

"אכן מחפש זוגיות, שותפה לחיים".

הספקת כבר להכיר מישהי?

"התחלתי לצאת כמה פעמים עם כמה אופציות. טרם נמצאה המיועדת. לכשתימצא לא אסתיר".