כל מי שעוקב בשקיקה אחר חשבון האינסטגרם המרתק של מריה דומרק ויש רבים כאלה, למען האמת רבים מדי- מליון מאתיים במספר, וודאי הבחין במשהו יוצא דופן בשבועיים האחרונים. כוכבת "האח הגדול" שמשתפת עם עוקביה את יופייה האגדי, הוסיפה בסט התמונות האחרונות שהעלתה בשבועות האחרונים את התיוג "יפה שלי" לצד כל תמונה ששיתפה.

לא, לא התבלבלנו, זה לא הבוייפרנד הנוכחי רועי קורנבלום שהעלה את התמונה עם הכיתוב המחמיא אלא דומרק שכתבה זאת על עצמה. אז האם דעתה של דומרק השתבשה והיא מדברת על עצמה בגוף שלישי או שהיא מהתחילה "להרים לעצמה" בעקבות התגובות הרעות שהיא מקבלת? לא ולא.



מאחורי האשטאג התמים #יפהשלי מסתתר שם הסינגל החדש של הדוגמנית הלוהטת שצפוי להשתחרר כבר בשבוע הבא. השיר הראשון שלה יעסוק במשולש האהבה המדובר בין קורנבלום והאקס בועז יוסף. צילומי הקליפ החלו כבר בשבוע שעבר והסצנה הראשונה שלו מתארת את הקונפליקט של דומרק בכל סיפור האהבה- בועז מהזוגיות הארוכה ורועי וההתאהבות בין כותלי הבית המצולם במדינה.

הקליפ שצולם בחופי ארץ ישראל כשהים, מסמל את החופש "כביכול" של מריה רק שהיא נמצאת בחופש מדומה, כזה שבתוך זכוכית. בקליפ היא מנפצת את הזכוכית ויוצאת לחופש האמיתי... מתאר את הזוגיות בה הייתה 7 שנים, אז היא הרגישה שהיא בחופש - אבל מדומה.

עומרי יערי הסוכן של מריה דומרק אישר את פרטי הידיעה

פורצת אל החופש. מריה דומרק (צילום: יח"צ)
פורצת אל החופש. מריה דומרק (צילום: יח"צ)