נראה כי חדרי המיון בבתי החולים נפרדים ממפורסם אחד ומקבלים לשורותיהם מפורסם אחר, לפחות זה מה שקרה במהלך השבוע האחרון. לא רק יוצא האח הגדול אליאב רחמים, האקס של מריה דומרק בועז יוסף, או הדוגמנית נטלי דדון שאושפזו לאחרונה בבית החולים, כי כעת מצטרף לרשימה גם הזמר המצליח סטטיק.

אחרי שנטלי דדון השתחררה הבוקר מבית החולים איכילוב לאחר שבעה ימים במהלכם עברה ניתוח להסרת כיס המרה, התייצב הבוקר בחדר המיון החצי השני של בן אל- לירז רוסו. סטטיק, שנמצא בימים אלה בתקופה לחוצה מאד של צילומים לריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" חש במהלך הלילה ברע והגיע הבוקר לחדר המיון. ברגעים אלה ממש הוא חובר לאינפוזיה ועובר סדרת בדיקות לאבחון מצבו. עד שיובהר מה יש לו הוא יישאר תחת השגחת הרופאים. 

בהחלט לא נעים. סטטיק (צילום: אינסטגרם)
בהחלט לא נעים. סטטיק (צילום: אינסטגרם)



מלבד הבאסה הגדולה שבאשפוז, סטטיק יפספס את האירוע החשוב בחייו של השותף שלו לבמה- הברית של התינוק של בן אל ואורטל עמר. בעקבות כך, הקדיש סטטיק פוסט מיוחד לחברו הטוב "אהוב שלי, רציתי להגיד לך שאני שמח בשמחתך ואוהב אותך מלא !מאחל לך רק שנמשיך לפזר שמחה ולהפיץ אהבת חינם. היום יום קסום בחיים שלך ולצערי אני לא שם כי אני בבית חולים - אל תדאג זו כנראה רק דלקת ריאות. אז שתדע שעצוב לי שאני לא איתך וזה היה לי סופר חשוב להיות שם - אבל אני איתך בלב. שולח לך מלא מלא אור ושמחה מפה אחי"

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה של הזמר בחדר המיון בתקופה האחרונה, באוגוסט האחרון לפני כשלושה חודשים הוא נפל מהבמה במהלך הופעה עם בן אל ושבר צלע. למרות הפציעה סטטיק החליט להופיע באותו הערב.

אווץ'
אווץ'



(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)