בשבוע שעבר קראתם כאן ב- TMI על כך שנטלי דדון אושפזה בבית החולים איכילוב לאחר שסבלה מכאבים קשים בבטן. לאחר שעברה סדרת בדיקות דיווחו לה הרופאים כי היא סובלת מאבנים בכיס המרה, דדון חוברה לאינפוזיות של אנטיביוטיקה שטיפלו בדלקת המקומית ולפני מספר ימים עברה ניתוח להסרת הכיס מרה.

הניתוח הותיר אותה עם חמש צלקות בגופה לאור הסתבכות של ההליך במהלך הניתוח, והבוקר אחרי שבעה ימים של אשפוז היא כבר שוחררה חזרה לביתה ולחיק בנה המתוק ריף. דדון שנוטה לשתף את עוקביה בכל מה שמתרחש בחייה ברשתות החברתיות לא צינזרה גם הפעם, ושיתפה תמונה של הצלקות הטריות והוסיפה את פוסט מרגש בו חשפה בין היתר שהניתוח, שהיה אמור להיות פשוט- הסתבך.


"לא עוד תמונת ביוטי, לא אושר מתפרץ, ולא רגע קסום על אי בודד. ולא בא לי פילטר או לשדר עסקים כרגיל. אני. ככה, באמצע החיים, ברקס לפנים. ללא יכולת לבחור פילטר שיכהה את הכאב או אפליקציה שתחליף את רקע בית החולים . שום לייקים לא טשטשו את הגעגועים לילד שלי. וולקאם נטלי לעוד קצת מהחיים הלא כל כך מחמיאים . אז כן.... פרופורציות , נתקלתי במסדרונות במקרים שלא נדע, שמעתי מבוגרים צורחים את נשמתם לילה שלם ואת רק רוצה לתת להם מהכח שיש לך אבל כבר לא מרגישה כל כך חזקה. וילדים קטנים חסרי אונים. מלאכים.

נזכרת במאי שלי וקולטת שאין לי זכות בכלל. איפה כל מה שהיא לימדה אותך. הכי חשוב המורל. ולחייך לא משנה מה! אז לא כל כך הצלחתי להחזיק חיוך כל הזמן ... ותודה לאל שזה היה רק זה עוד קצת ואת עם ריף שלך. אומרת לעצמי בלי הפסקה. ואמן והכל מאחורי עכשיו. סוף סוף בבית. נחה ומתאוששת. ומודה אני על כל נשימה. 8 שעות מיון סרטים ומחשבות על הגרוע מכל, 4 רופאים מומחים, 1 מנתח רגיש ותותח,1 אולטרסאונד, מליון דקירות, 80 מחטים, 7 ימי אשפוז,שעתיים וחצי ניתוח, הסתבכות לא ברורה של הליך פשוט כל כך, 5 צלקות בגוף,מינוס כיס מרה אחת ואינסוף אהבה מכולם. אז תודה. חבקו את הקיים! דבר אינו מובן מאליו. ותפזרו אהבה כי היא הכח האמיתי בעולם. (ומה עם התחתון בדוק אתם שואלים , אז כנראה שאמות ממותגת או תוך כדי שתפ. שלכם נטלי"

רק בריאות
רק בריאות

וערבי גלאם (צילום: אור גפן)
וערבי גלאם (צילום: אור גפן)