מתחילת השבוע הכותרות היו מלאות בידיעה על אירוע הברית של הצאצא הטרי לבית משפחת תבורי, בנו של בן אל ובת הזוג שלו אורטל עמר שקבל את השם תו פרינס, אירוע אליו הוזמנו בני משפחה וחברים קרובים ונערך בביתם שבצפון תל אביב. אין ספק שלנוכחים היה שמח ומרגש, אבל מה חשב על כך אב המשפחה, שימי תבורי שכלל לא הוזמן לאירוע החשוב בחיי בנו?

בשבוע שעבר קראתם כאן שתבורי האב לא צפוי להיות נוכח באירוע הברית בעקבות נסיעה דחופה עם אשתו יהודית ובתה קארין באומן שמצבה הבריאותי הדרדר בעקבות מחלת האנורקסיה ממנה היא סובלת אבל הצמד כן דאגו לשלוח פרחים לבית החולים. הברית, נדחתה בכמה ימים בגלל שהעולל סבל מצהבת, היקום רצה ותבורי חזר לישראל יום לפני הטקס אבל בכל זאת, נראה שהיה מישהו אחר שלא רצה אותו שם.



"אני יודעת מי אחראי לזה" קבעה יהודית באומן, שבעוד ששימי תבורי שומר על שתיקה, היא דואגת להשמיע את זעקת האב הפגוע: "אין מילים בפי לחוסר הכבוד לשימי. הוא גידל אותם עשה הכל למענם אבא לתפארת. הפעם גם אני לא סולחת. הם אמרו שזה היה מצומצם והזמינו כמה בני משפחה ואת אבא לא? זהו פה אין סליחות. לפחות אלירן הזמין את שימי בלעדי והוא הלך וגם פה הייתי מוותרת על הזמנתי והייתי דוחפת את שימי כן להגיע כמו שדחפתי להגיע לחתונת בנו אלעד. הכל בלעדי אני מוכנה לוותר על הזמנותיהם עבורי העיקר ששימי ירגיש שהוא חלק מהם. שימי היה צריך לשמוע מהתקשורת שנולד לו נכד? מה קרה איפה הכבוד שמגיע לשימי שלנו ? אדם עם לב זהב נתינה ואהבת חינם בושה בושה בושה!"

לא יפה. אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום: רפי דלויה)
לא יפה. אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום: רפי דלויה)

"ומה הם חושבים על הבחירה בשם המיוחד?"

"נסיך? זה שם יפה מתאים לשושלת הזמרים ואני מקווה ומאחלת שיתנו לצד השם הזה עוד שם יהודי מהתנ"ך זה בן יהודי טהור מאחלים שיגדל שמח יחד עם הוריו לתפארת עם ישראל

"תו זה השם העברי"

לא כל אחד יבין זאת

לא סולחים (צילום: אביב חופי)
לא סולחים (צילום: אביב חופי)

כבר הספיקו לחזור. שימי ויהודית עם הבת קארין (צילום פרטי)
כבר הספיקו לחזור. שימי ויהודית עם הבת קארין (צילום פרטי)