הכלה הטרייה לוסי אהריש הייתה אמורה להרצות באחד מבתי הספר בתל אביב. הורי התלמידים, שלא אהבו את זהות המרצה האורחת שסידרו לילדיהם, הרימו קול מחאה והאירוע היה בסכנת ביטול.

אהריש, מה קרה? ההורים חששו שתטיפי להתבוללות?

"מנהל בית הספר לא נכנע ללחץ, וההרצאה התקיימה בסוף".



ומי שרוצה לראות את אותה אהריש בבגד ים, מוזמן להגיע לקאנטרי היוקרתי ברחוב החשמונאים בתל אביב. מקורותיה של ליאורה מוסרים כי אהריש ושאר המפורסמות, כמו הזמרות דיקלה ומארינה מקסימיליאן בלומין, לא מקבלות הנחות סלבס.



>ענבל עמירב, שהחלה את הקריירה שלה בריאליטי "הרווק", נחשבת לאחת הכוכבות הישראליות הכי מבוקשות בארצות הברית, אחרי שלוהקה לסרט של טרנטינו שבו ישתתף גם בראד פיט. ההוליוודית שלנו גם כיכבה בסדרת האקשן המצליחה "הימ"מ", לצדו של לא אחר מאשר שמאר מור, אחד מהכוכבים הגדולים בעולם.



>אחרי ההצלחה הענקית של סינגל הבכורה שלה, "הלב שלי על 200", ליהי טולדנו עובדת במרץ על הקלטת הלהיט הבא. אבא, אבי טולדנו, גאה מתמיד.

>ג'ודי שלום־ניר־מוזס וניסים משעל, נשיאי עמותת חום, אספו למעלה מחצי מיליון שקל ממכירת כרטיסים להצגה "מיקה שלי" של הבימה, באירוע ההתרמה השנתי של עמותת חום למען ילדים ממשפחות נזקקות. בין רוכשי הכרטיסים: צבי נטע, משה ודליה ממרוד, יריב לרנר, יגאל ושירלי זילכה, אלי ואלונה ברקת, עדי תירוש, אסי ומירי טוכמאייר, אברהם גרנט, יחיאל אקשטיין, משה אדרי, עמי פדרמן, יאיר המבורגר, אבי רוטנברג ועוד.

(צילום: רפי דלויה, איציק בירן)
(צילום: רפי דלויה, איציק בירן)