לגיל ססובר ולאשתו רוני נולדה בת רביעית, נויה.

ססובר, ראשית מזל טוב. שנית, מה דעתך על מצבו של איתי שגב?

"חג שמח, ליאורה, ותודה רבה על הברכות. אכן נולדה לי בת, רביעית לשני אחיה ולאחותה. באשר לאיתי, חברי היקר והמוכשר, מצבו השתפר מאוד והוא כבר במקום אחר משהוצג בכתבה, לשמחת כולנו. אני תמיד שם בשבילו, גם חברי ה'קומדי' האחרים, אגב. תמיד היינו מפגרים אבל אופטימיים״.


גיל ססובר (צילום: רפי דלויה)
גיל ססובר (צילום: רפי דלויה)

>אין כמו מעשים טובים כדי להרחיב את לבה של ליאורה. ביום שני השבוע נחנך "בית נגבה" על שם מונה וקטי דרייפוס, בשכונה ד' בבאר שבע בהשקעה מתרומות בסך 14 מיליון שקל ונועד לשיעורי העשרה לרווחתם של נערי השכונה ולכלל נערי ותושבי העיר. נכחו ובירכו ראש העיר רוביק דנילוביץ', סגנו שמעון בוקר, יו"ר עמותת נגבה אילן כהן, מנכ"לית העמותה חנה גייסמן, חברי הכנסת מירב בן־ארי ואלי אלאלוף, אחד המייסדים קלוד קדוש, התורמת מונה דרייפוס, מנכ"ל חברת התרבות "כיוונים" שלומי נומה, מנהלת האירועים אתי כהן, לילי קינן וכמובן עשרות מנערי העמותה שגם הרשימו במופע מוזיקלי בהדרכתה של ג'יזל אלאלוף. את האירוע הנחה בחן רב מנהל "בית נגבה", אליאב ויסמן, ואת המזוזה במקום קבע הרב הראשי של העיר, יהודה דרעי.

>רביעי שעבר, קניון רמת אביב, השקת חנות הקונספט Fornasetti Pop Art על ידי בית העיצוב רנבי, שבה מושקת הקולקציה הייחודית של בית העיצוב פורנסטי כמחווה לאופרה דון ג'ובאני, מיצירות המופת של מוצרט. הגיעו: עופר נמרודי, ליאורה עופר, פרופ' ג'קי אשכנזי, האומנית אילנה גור, ג'ני ופרלה קובה, האדריכלית אירמה אורנשטיין ועוד.