הזמרת המצליחה עדי ביטי לאט לאט מתבגרת לכם מול הפרצוף והופכת לנערה של ממש! הצעירה בת ה- 17.5 ממשיכה להוציא שירים בקצב וכבר כמעט והספקת לשכוח מהפרשיה בה אביה היה מעורב לפני כחצי שנה, אז נחשד בעבירות מין במעריצות קטנות של בתו. עכשיו, היא והחבר שלה בשנה האחרונה מחליטים להיפרד ונראה שהיא כבר מצאה אהבה חדשה.

בשנה האחרונה ביטי הייתה בזוגיות הדוקה עם איתן דרעי, מערכת יחסים ראשונה שלה אי פעם ואי לכך, ראשונה שהתנהלה אל מול אור הזרקורים. דרעי מחכה בימים אלו להתגייס ואילו ביטי נמצאת בפריחה מבחינת הקריירה שלה אך בכל זאת נראה שהדברים לא הסתדרו ולאחרונה השניים החליטו על פרידה.

אך אל דאגה לביטי הצעירה, נראה שהלב שלה הספיק להתאחות די מהר כי נראה שהיא כבר מצאה בן זוג חדש להעביר איתו את החורף הקרוב.




הבחור הנבחר הוא ניב ברסינסקי, כוכב רשת ונגן גיטרה, דבר שהולך נהדר עם בת זוג זמרת (תשאלו את נועה קירל). הקשר נמצא ממש בהתחלה אבל מרגיש לנו שזה יכול להוביל לזוגיות נפלאה.

מטעמה של עדי ביטי נמסר: "עדי ואיתן בפסק זמן בגלל אילוצי לוז של שניהם. הם עדיין ביחסים טובים אבל כל אחד מהם עובד באינטנסיביות על הקריירה בקרוב מאד יוצא שיר חדש לעדי. היא וניב ממש לא ביחד. ידידים טובים ותו לא"