אתם רגילים לראות אותו על המסך שלכם מדי ערב, מגיש את מהדורת החדשות המרכזית ונוגע בסיפורים דרמטים, כואבים ועצובים אך עד כה לא יצא לכם להיחשף לדני קושמרו האמיתי, האיש שעומד מאחורי החליפה המעונבת והקול המרגיע. לפני חצי שנה בדיוק, הצליח קושמרו להבהיל את כל מקורביו כשעבר תאונת אופנוע מסכנת חיים במהלך חופשה באיטליה, תאונה שגרמה לו לראות את המוות מול עיניו, בה הוא ניצל בנס אך נפצע קשה ונאלץ לעבור תקופת שיקום ממושכת.

היום, שישה חודשים אחרי, מגיש החדשות המסוקס יוצא לחופשה ראשונה שלו מאז התאונה ולא, הוא לא בחר ביעד של בטן גב שמש, ים, קוקוסים ומנוחה, אלא שוב בפעילות אקסטרימית שעלולה לסכן חיים, סקי בהרי צרפת. לראשונה בחר קושמרו להיחשף מול עוקביו ברשתות והעלה סרטון מרגש החושף את הטראומה שעבר ועל האופטימיות שבאה בעקבותיה.



"לפני חצי שנה בדיוק, כמעט 'עברתי לצד השני' שבו הכל נגמר והנה עברה חצי שנה, ואני כאן על הרגליים אמנם גולש משהו כמו 40 קמ"ש אבל זה רק בגלל שאני מצלם. הייתה חצי שנה איך לומר מאתגרת, עם כל התובנות הקלישאתיות על משמעות החיים ולך עם האמת שלך ותעשה רק מה שאתה אוהב ולא להקשיב לאנשים". לצד הסרטון הוסיף את ההאשתגים #חיה את החיים ו#חגוג את החיים.