הטוקבקים המרושעים, האלימות והבריונות שמציפה את הרשתות הפכה לאחרונה לגולת הכותרת בסדר היום הציבורי וכתופעה בזויה שרבים מהידוענים מנסים להילחם נגדה. יממה אחרי מיה דגן נראה שגם לרוסלנה רודינה הגיעו מים עד נפש ובגלל תגובה אחת חריפה מדי המשמיצה את בנה יאן גולן, רודינה החליטה לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה ביניהם גם הליכים משפטיים.

רודינה בחרה לשתף ברשתות החברתיות תצלום מסך של פרופיל פייסבוק של אישה העונה לשם גלי נדיב אלוף ומציגה עצמה כמדיום במקצועה. אותה אישה כתבה תגובה מרושעת על בנם המשותף של רודינה ואייל גולן בפוסט שעלה נגד הזמר אודות הסערה סביב אות ההוקרה שקיבל בכנסת ישראל. וכך כתבה "הערבי המזמר. קיבל מכה משמיים כשהביא לעולם עם רודינה יחד אוטיסט".



"מבקשת מכולם להכנס לפרופיל של האישה הדוחה והחוצפנית ולראות את הזוועות שהיא מעזה לכתוב. האישה טוענת שהיא מדיום, נראה לי קצת פחות". כך כתבה רודינה ברשתות החברתיות ובמקביל, לא מוותרת ומתכננת לנקוט בהליכים משפטיים ולהגיש תביעת דיבה ולשון הרע לאותה אישה.

נראה כי האיומים של רודינה הפחידו את המדיום שהחליטה לעלות פוסט התנצלות וכך כתבה: "מבקשת סליחה ומחילה ומתנצלת ומצרה על דברים שאמרתי בסערת רגשות".

גלי נדיב מדוע התנצלת? "אין סיבה לייצר רעש תקשורתי מתגובה קצרה וטיפשית שכתבתי לפוסט. תגובתי הוסרה במיידית והתנצלתי מעומק ליבי. אין שום הצדקה למילותיי"