רותם גור, סוכנת הדוגמניות המצליחות בישראל (סופי מצ׳טנר, דורית רבליס ועוד), חגגה בחמישי את יום הולדתה ה–26 עם חברים ב'סלון' של אייל שני, ביניהם: בן־אל תבורי, אורטל עמר וברנדון קורף, נכדו של מייסד רשת CBS. החבורה חגגה עד שאחת המלצריות במקום שפכה על רותם רוטב רותח שגרם לה לכוויות. בן־אל ואורטל רצו להביא לה משחה מהמטבח וקרח שהקלו קצת על הכאבים.

בן אל ואורטל (צילום: רפי דלויה)
בן אל ואורטל (צילום: רפי דלויה)

>במוצ"ש חגג מעצב השיער החיפאי איציק כרסנטי, מכוכבי "האח הגדול", בר מצווה לבנו עילאי. בלטה תאלין אבו חנא, מיס טראנס של ישראל 2016, אף היא מכוכבי אותו ריאליטי. למחרת האירוע התייצבה תאלין במספרה של כרסנטי ופרגנה לעצמה החלקה.


איציק כרסנטי ותאלין אבו חנא (צילום: אבנר אדרי)
איציק כרסנטי ותאלין אבו חנא (צילום: אבנר אדרי)

>מיכל ינאי סיימה את הופעתה בהצגת "הברווזון המכוער" באשקלון, ומיד אחר כך רצה לאסוף את בעלה והילדים בגשם הסוחף למופע "קרקס גיבורי־על 2". לשמחתה ולשמחת הילדים הם הגיעו בדיוק בזמן ונכנסו לאוהל הקרקס נרגשים.

>האם אפשר לבקש מגבר את ידה של אשתו? כנראה שכן. זוגתו של שדרן הרדיו והטלוויזיה נתיב רובינזון, שחקנית הקולנוע והתיאטרון אירית סוקי, מככבת בהצגה "טוביה 2018" בתיאטרון הסמטה בתפקיד ראשי כגולדה, אשתו של טוביה החולב המושבניק, המודל העכשווי. בסיום ההצגה, כאשר השחקנים השתחוו לפני הקהל, עלה רובינזון באופן מפתיע לבמה ולתדהמת כל הנוכחים פנה ל"טוביה", השחקן איציק דרי, ואמר לו: "אשמח לקבל את ברכתך, אני רוצה לבקש ממך את ידה של אשתך!". סוקי ההמומה ראתה כיצד הוא שולף טבעת וכיצד "בעלה" נותן את ברכתו לנישואיה. רובינזון כרע ברך ולכל תשואות הקהל ענד את הטבעת על אצבעה.