אין רגע דל בחייו של שימי תבורי. אחרי העלבון שחווה כשלא הוזמן לברית המילה של נכדו תו-פרינס, מסתבר כי בנו, דניאל, עשה קפיצה ממדורי התרבות והרכילות לעמודי הפלילים. אבל אין יותר מדי מה לדאוג כי הוא מככב בכתב אישום רק כעד. בכתב אישום שהוגש לבית משפט השלום בירושלים נאמר כי הנאשם מכר לו מריחואנה וגראס.

דניאל תבורי טרק את הטלפונים ובהמשך לא ענה להודעות.

שימי תבורי, רק שלא ישתה לך חשיש?
"על דבר כזה לא צריך לעשות רעש. אם הנאשם בתיק עשה עבירה שישלם עליה. מי שמתערבב בעניינים כאלה שיידע שיש מחיר. לגבי דניאל - שיפסיק להתעסק בזה. שישלם על מעשיו, מעשן ושותה כל היום זה לא עיסוק בחיים"


אתם בקשר?

״פעם ב...״

שון בלאיש ודניאל תבורי (משמאל) (צילום: אור גפן ואלון וגנפלד)
שון בלאיש ודניאל תבורי (משמאל) (צילום: אור גפן ואלון וגנפלד)

>רון דרמר, השגריר שלנו בארצות הברית, נראה חולף במעבר חצייה בצומת בגין בירושלים דווקא כשהרמזור סימן אדום. העוברים והשבים הגיבו בסוג של הפגנת מחאה ספונטנית, אבל גם הפעם העדיף דרמר להגיב בשתיקה רועמת. משגרירות ישראל בוושינגטון לא התקבלה תגובה.

>וליאורה עדיין במשמרות הזהירות בדרכים: רכב שלא עצר באדום בצומת תל ברוך בתל אביב פגע השבוע במכוניתה של איילת, אשתו של אבי גבאי, יו״ר המחנה הציוני. גם איילת נפגעה קלות, אך המשיכה כרגיל לעבודתה, כרכזת שכבה בבית ספר תיכון בעיר.

>בטקס האשכבה לזכרו של נח קליגר בבית "ידיעות אחרונות" עמדו מרוחקים, ללא מגע וללא קשר עין, מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס וראש הממשלה בנימין נתניהו. ויש להם 2,000 סיבות טובות לכך. עופר גולן, דובר משפחת נתניהו, לא העביר תגובה.