מיכל הקטנה לא רק משקיעה בימי הולדת לעצמה שעולים הון עתק, אלא דאגה גם למתנה מקורית לילדיה ריף וריי לרגל יום הולדת שנה, ורכשה להם מ–little amore, טרנינגים ותיקי גן עם שמותיהם על הפריטים.



>מוצ"ש, גלריית דובנוב, אירוע הקרנת פרק הסיום לסדרה "המנצח" של יס. בלטו: ליאור אשכנזי, כוכב הסדרה, ודבל'ה גליקמן, שמשחק בסדרה את אביו. דבל'ה, שכנראה התגעגע מאוד לאשכנזי בחודשים שבהם לא התראו, התנפל עליו בנשיקות ברגע שראה אותו במקום.


(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

>לבה של ליאורה נשבר כשהיא שמעה שהממשלה החליטה להפסיק את המימון לתנועת הנוער למוגבלים, ״כנפיים של קרמבו״, שיש לה סניפים בהרבה ערים בארץ ומאות בני נוער חברים בה. תחקיר קל של ליאורה גילה כי אביה של המייסדת, עדי אלטשולר, ארז אלטשולר, היה חברו הקרוב בסיירת מטכ״ל של חייל שענה לשם בנימין נתניהו.

שלום לארז אלטשולר. ניסית להרים טלפון לחבר מהסיירת? לבדוק למה הממשלה שלו רוצה להפסיק את המימון למפעל חייה של הבת שלך?

"היי ליאורה, הייתי ביחידה בצוות–יוני. אני בקשר עם ביבי כבר 50 שנים. כל שנה מניח את זר הצוות והיחידה על הקבר של יוני. מן הסתם מכיר גם את שרה. ב'קרמבו' הייתי מספר 2 של עדי משלב הרעיון עד 2008. אני גם זה שרשם את 'קרמבו' כעמותה ואחד משבעת המייסדים. ביבי ושרה מכירים היטב את עדי. ב–2006 אפילו היו אצלי בבית ביום ההולדת שלי. 'קרמבו' לא תיסגר. זה מאבקים בין כחלון, כץ ובנט. המנכ"לית והיו"ר הנוכחי מנסים להגדיל משמעותית את התקציב. שאלתי את עדי אם להתערב, ענתה לי: 'לא'. אז יושב בצד".