אחרי "האח הגדול", ליאורה מצטערת לבשר על מלחמת אחיות וגם אמהות. לאחר שבכל מקום דאגה אדל בספלוב לציין כי אמא שלה ואחותה לא הוזמנו להשתתף בחתונתה עם מאץ' (שנולד בשם מצליח) עבד, שהתקיימה ביום חמישי שעבר, התקשרה ליאורה לאם לנה ולאחות קרינה כדי לשמוע את גרסתן.

מזל טוב, קרינה, נעלבת מזה שלא הוזמנת לחתונת אחותך?

״מה יש לדבר על זה? איך הרגשנו? כמו שזה נשמע ונראה. זה לא נעים. זה מבאס, אין מה לעשות. אלה הבחירות שלה. שתהיה מאושרת. היא ילדה גדולה״.


ניסיתן להשלים לפני החתונה?

״ניסינו כבר לפני כן. אין שום דבר שהיא מעוניינת לפתור. הרגשות שלנו ברורים לחלוטין. בסופו של דבר, זו אחותי לכל דבר ועניין. אדל החליטה ביום אחד שהיא לא מכירה באמא שלה, למרות שיש תמונות והוכחות שאמא שלה הייתה איתה לאורך כל השנים. אף אחד לא יודע מתי היא החליטה לספר דברים מזעזעים על החיים שלה שלא היו ולא נבראו. חבל״.

את מכירה את בעלה?

״אמא שלי הכירה אותו. ארבע שנים אנחנו לא בקשר. אמא שלי הייתה בקשר איתה כשהיא הייתה נוסעת לניו יורק. היא הייתה אומרת לה לבוא לאסוף אותה מהשדה. אני יודעת למה היא ניתקה קשר איתי״.

למה באמת?

״היא התראיינה ב'פנאי פלוס' ואמרה דברים שלא היו ולא נבראו. דברים שאין לי מושג מאיפה היא המציאה אותם. כמו זה שאמא זרקה אותה בגיל 14 ועוד כל מיני דברים שאין להם קשר למציאות. אז פשוט התעמתתי איתה על זה. אחרי שהיא ניתקה קשר עם אמא שלנו, אני עוד הייתי איתה בקשר וניסיתי להבין מה קרה. בשלב זה המצב התחיל לפגוע בי״.

היא מכירה את הבת שלך?

״הבת שלי בת 7 חודשים והיא לא ראתה אותה. כשהייתי בלידה, אלכס האח התאום שלה סיפר לה, והיא כתבה שהיא שמחה ושיהיה לי מזל טוב וכו׳. ואני ממשיכה לקרוא כתבות על זה שהיא מחקה אותי ואני אחות נוראית ושהיא לא רוצה להיות איתי בקשר ואמא שלה זרקה אותה. אף אחד לא זרק אותה. הסבתא באמת הייתה בבית. אני גדלתי עם הסבתא בבית, אבא שלה היה האבא שלי עד גיל 17, ואז העניינים הסתבכו והתברר שהוא לא האבא הביולוגי שלי ונהיה בלגן. איתו אני כבר לא בקשר בכלל. ככה זה״.

אדל בספלוב ומאץ' עבד (צילום: פזי אברמוביץ)
אדל בספלוב ומאץ' עבד (צילום: פזי אברמוביץ)

אמא לנה, אפשר לאחל לך מזל טוב לחתונת בתך אדל?

״עדיין זה מזל טוב. שתי הבנות שלי התחתנו החודש. גם קרינה התחתנה בתחילת דצמבר וגם אדל״.

זה בטח מאוד מצער אותך שלא זכית להגיע לרגע הזה.

״זו החלטתה וזכותה. יש משפט כזה שאומר שילד הוא אורח שאת צריכה להאכיל אותו, ללמד אותו ולשחרר אותו... רק לא בצורה כזו. עברנו השבוע על כל הכתבות שלה, ובכל כתבה כתוב משהו אחר, על כולנו. על אבא, על סבתא, עלי, על קרינה. ישבנו שעה וחצי ואני לא מבינה״.

את אומרת בעצם שהבת שלך משקרת?

״אני אומרת את זה. אני לא יודעת מי הציע לה לעשות את זה. אולי בגלל הפרסום היא רוצה לקדם את עצמה על ידי זה שהיא מלכלכת על המשפחה. קשה לי לקבל. לא היה ריב ולא היה כלום. היא טסה לארצות הברית וניתקה את הקשר״.

מי לדעתך גרם לנתק?

״קשה לי להגיד מי. בגיל 17 אבא שלהם רצה שהם יגורו לבד, ואני הייתי זרוקה. אחרי שנה היא התנצלה ואמרה ׳אמא, כל כך התגעגעתי. סליחה׳. והכל היה בסדר״.

יצא לך לראות אותה במקרה?

"לא פגשתי אותה בזמן האחרון, ואני גם לא יודעת איך אני אמורה להתנהג. כי עוד לפני שהציעו לה נישואים הייתי מוכנה לנסוע לטורקיה ולפחות להציץ עליה, סתם ככה. אפילו מהפח אשפה״.

והיום, אם היית רואה אותה?

״אם לפני שבוע היא הייתה מזמינה אותי לחתונה, לא הייתי הולכת. זה המון לכלוך וכאב על מקום שאני לא יודעת".

בסתר לבה היית חסרה לה בחתונה?

״קשה לי להגיד. אני חושבת שהיא לא רגועה בפנים. היא הוכיחה לעצמה שהיא עמדה במילה שלה שאמא שלה לא תהיה בחתונה שלה ולא תזכה לראות את הנכדים שלה. המשפחה מצד האמא מחוקה. בלי סיבה. בלי סכסוך, בלי כלום. קיבלתי ושחררתי אותה. היא לא בת 16 והיא אישה נשואה, עוד מעט תהיה אמא. היום באמת אני לא יודעת מה צריך להתהפך שאני אבלע את זה. פעם הייתה מספיקה נשיקה, חיבוק. היום אני במקום אחר".

אדל אומרת שאמא של מאץ' היא האמא שלה.

״כן, כן, כן. הסבתא מתאימה לה, כי היא לא מבינה עברית ואומרת כן, כן. ממני היא יודעת שצריך להיזהר, כי אני יודעת את כל האמת. באירוע למשל של 'המרוץ למיליון' היא כל הזמן הייתה לידי, השגיחה שאני לא אגיד ולא אוציא מילה שלא נוחה לה. בשביל מה? יש לי תמונות מתחילת הקשר שלה עם מאץ' וההורים שלו ואלכס אחיה התאום בבית מלון של ההורים שלו. איך היא יכולה להגיד שעזבתי אותה בגיל חודשיים. היא בנתה את הקריירה על סיפור הנתק מאמא״.

אדל, אמא יש רק אחת?

"שמעתי את זה מאמי כבר כמה פעמים. זו כתבה שפורסמה ב'אנשים'. אין צורך להיכנס לחיי האישיים. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. יום מקסים לך ולחייך ולעבודתך. דרך אגב, את יודעת שהייתה חתונה לאחותי ב־4.12 ולא הוזמנתי?".