בשבוע שעבר דיווחו מדורי הבידור על הזוגיות החדשה של זוכה "האח הגדול" ישראל אוגלבו עם קארין סנדל, אחותה של כוכבת הילדים שירן סנדל, קפטנית נבחרת ישראל נשים בכדורגל והכוכבת הבאה של גולסטאר נשים. לצד פרסום הזוגיות החלה חרושת שמועות על נטיותיה המיניות של סנדל, לצד מטר תגובות שליליות שזכתה על היותה בעלת מראה "גברי ושרירי".

במהלך השבת, סנדל החליטה להגיב לכל המקניטים ולהתייחס לראשונה על השמועות בנוגע לנטייתה המינית שגרמו לרבים לפקפק בזוגיותה הטרייה עם זוכה האח הגדול ואף זכתה לתגובה רשמית מהבן זוג הטרי שאישר לראשונה את הזוגיות.


סנדל שיתפה תמונה שלה עם במדי כדורגל מהיותה ילדה ואחת מעכשיו והתייחסה בפוסט ארוך לתגובות הקשות להלן תמציתן: "התגובות המכוערות כלפיי הן חלק מהתופעה שגורמת לכל כך הרבה ילדות, נערות ונשים לסבול מדימוי גוף שלילי. אישה שלובשת בגדי ספורט, שיש לה שרירים, שהיא תחרותית, שהיא ווינרית על המגרש היא עדיין אישה. שום ענף ספורט לא שייך לשום מגדר. לשחק כדורגל או כל ספורט אחר לא הופך אף אישה לגברית. אני גאה בשרירים שלי, הרווחתי אותם בדם יזע ודמעות. לקרוא לי לסבית זה לא מעליב. לסבית או הומו הן לא מילות גנאי או קללה. חלקנו בחרנו לאהוב נשים, חלקנו גברים, אני בחרתי לאהוב בנאדם בזכות הנשמה שלו ולא המגדר. אהבה זה הרגש הכי נפלא שקיים בעולם הזה." אוגלבו, לא נותר אדיש לפוסט של זוגתו וכתב לה בתגובה ראשונה בה מאשר את זוגיותם בפומבי :"שלי, מרגשת ואמיתית"

קארין סנדל (צילום: רפי דלויה)
קארין סנדל (צילום: רפי דלויה)