נראה שהדרמות במשפחת תבורי לא מסתיימות. בזמן שבנו בן אל וזוגתו אורטל עמר נמצאים במשבר זוגי גם הוא מוטרד בבעיות משלו ובתחילת השבוע ביקר אצל עו"ד הפלילי בן מעוז. אז האם תבורי הסתבך בפלילים? לא בדיוק אבל בערך. לאחר בירור קצר התגלה כי הזמר שהגיש לפני שנה בקשת חנינה מנשיא המדינה ראובן ריבלין בעקבות גזר הדין שקיבל של שלילת רישיון הנהיגה לשנתיים לאחר שהורשע בנהיגה תחת השפעת קנאביס, מנסה שוב את מזלו לאחר שבקשתו נדחתה.

כבר מזה כשנה שרישיונו של תבורי במצא בשלילה ועל פי החוק ניתן להגיש בקשת חנינה נוספת חצי שנה אחרי שהראשונה נדחתה. בין הטענות שמציין תבורי לנשיא המדינה הוא מתאר את מצבה החמור של קארין באומן, בתה של יהודית אשתו הסובלת מאנרוקסיה דבר המצריך נסיעות יומיות לבית החולים וכמו כן הוא מגולל את העשייה הציבורית שלו לחברה.

שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)
שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)


עו"ד בן מעוז מסר:" מרשי הורשע בעבירה שעניינה נהיגת תחת השפעת סמים לפני למעלה משנה. לצד חומרת העבירה, קיימת חובה מוסרית לשקול גם את פועלו של אדם ותרומתו לחברה. מזה שנים מתנדב מרשי ומופיע בחינם לחיילי צהל ועמותות שונות, וזכה על כך להוקרה מנשיאי וראשי ממשלות ישראל בעבר. כמו כן צריך לקחת בחשבון את מצבו המשפחתי הקשה והעובדה שרישיונו דרוש לו לצורך טיפול רפואי בבתו של אשתו הסובלת ממחלת האנורקסיה".

עם עו"ד בן מעוז (צילום: משה בנסון)
עם עו"ד בן מעוז (צילום: משה בנסון)