זה היה יום ראשון בכלל לא פשוט עבור אביבה תבורי בבית "האח הגדול" או יותר נכון ב"ביוב VIP". אמא של בן אל, שידועה כאחת שאוהבת סגנון חיים גבוה וראוותני נכנסה בשבת האחרונה לריאליטי הסגור ועל פי החלטתו של עדי לאון נשלחה לחלק הפחות נחמד של הבית-הביוב. אחרי יממה בלי אוכל, מקלחת חמה ותנאים ירודים היא הצהירה בפני חבריה לבית ובפני האח הגדול כי היא לא יכולה להישאר ושם והיא תפרוש אם המצב לא ישתנה.

הדרמה התחילה. אביבה תבורי ועדי לאון (צילום מסך)
הדרמה התחילה. אביבה תבורי ועדי לאון (צילום מסך)

אחרי שחמישה מתמודדים פרשו בעונה הקודמת נראה שבהפקה לא רצו להתחיל את העונה ברגל שמאל ו"האח הגדול" שמע לתחנוניה של תבורי והציע לדיירי הבית להחליף איתה ולרדת לביוב במקומה. אז מי היה הגיבור או הגיבורה שהסכימו להחליף עם הסבתא הטרייה של תו פרינס תבורי? לא עברו דקות ארוכות ומי שירד לביוב הוא לא אחר מעדי לאון, זה שאחרי לכך שתבורי נמצאת בביוב.



בבכי קורע לב וקריאות "כל הכבוד ברקע" השניים החליפו, ותבורי סיימה את היום השני ב"אח הגדול" בארוחת ערב מפנקת וזכתה לישון במיטות הנוחות של הבית, ואילו לאון עבר לגור בביוב עם כל האנשים ש"העניש" ושלח לגור שם, ונאלץ לישון על הריצפה. מה אתם אומרים? רגשות אשמה או רצון לאהדת הקהל? נראה שנגלה בהמשך.