לאסף גורן מ"האח הגדול", שקרע את לבבות הצופים ואת לבה של נטלי דדון כשסיפר איך ישן ברכבים בלוס אנג'לס, יש דווקא אבא עשיר, בלשון המעטה. לאבא, אמיר גורן, יש חברת אבטחה מצליחה בסופיה, בולגריה.

אמיר גורן, אבא עני אבא עשיר?

"אסף ילד גדול ועצמאי, שהחליט להתמודד לבד עם החיים והקשיים שהם מזמנים. אני מוריד בפניו את הכובע על העצמאות, ההעזה והאומץ שלו. זכיתי. בתקופה שבה שהה בארצות הברית בחר שלא לשתף אותנו בקושי הכלכלי שאליו נקלע".


ברשת בחרו שלא להתייחס.

)אסף גורן (צילום: אביב חופי
)אסף גורן (צילום: אביב חופי

נטלי דדון עצמה קיבלה חיזוק בלתי צפוי למאגר התומכים שלה. ונסה ברנס, מעצבת בגדי הים שדדון הייתה פרזנטורית שלה שלוש שנים בעבר, קראה לעוקביה להצביע עבור הדיירת בבית "האח הגדול". כידוע, בעבר עבר חתול שחור ענקי בין השתיים, לאחר שעלו טענות על כך שחלקו התחתון של בגד הים של דדון שהשתתפה ב"הישרדות VIP" התכווץ פלאים וחשף טפחיים.

ברנס, יש כיסוי?

"החתול השחור היה אפור ועבר במהרה. נטלי דוגמנית ואישיות מהממת. אני מאחלת לה להצליח בגדול, מגיע לה. השלמנו מזמן, אפילו תכננו לייצר ליין בגדי ים יחד ללא קשר לליין שלי, רק שהעיתוי לא היה נכון, אז היא התחילה אותו עם מישהי אחרת".

נטלי דדון (צילום: אלעד גוטמן)
נטלי דדון (צילום: אלעד גוטמן)

>השדר האהוב מולי שפירא, גל"צ, מאושפז בבית חולים. ליאורה שולחת ברכת החלמה מהירה. מסתבר ששפירא החליק, דילג על מדרגה, ועכשיו הוא משתקם באיכילוב. בעוד כחודש וחצי יחזור לשדר את תוכנית האיכות שלו.

>חמישי שעבר, ערב, "באבא גנוש", בר שכונתי בגבעתיים. שרון גל ואשתו נטלי קרני בדייט.

שרון גל ואשתו (צילום: פרטי)
שרון גל ואשתו (צילום: פרטי)

>יום הולדת 70 ליזם יעקב אנגל ברדינג 3. באמצע ההופעה של כוורת אומר גידי גוב לקהל: "אתם יודעים שאנגל כורה חול? מה פתאום חול? נראה לי שהוא הלך בים, ראה חול ואמר לעצמו, אפשר לעשות מזה כסף. ממחר אני כורה חול!". בין האורחים היה עד המדינה מיקי גנור.

>ליאורה מציגה את הזוגיות המפתיעה של השנה. שירה מנור וגאולה אבן, שמבלות יחד בתכיפות ב"רביבה וסיליה רמת השרון" ומחליפות חוויות על הבעלים. הבנות סירבו להגיב.