בעוד דיירי בית "האח הגדול VIP" שומרים על עונה נקייה מאלימות, האירועים האלימים דווקא מתרחשים מעל בית האח הגדול, בשמי נווה אילן. המשפחות והחברים של הדיירים שולחים מדי שבוע מסוקי תמיכה ליקיריהם שנמצאים סגורים בבית וחברות התעופה גוזרות קופונים יפים בזמן שהעונה רצה על המסך. אלא שבסוף השבוע האחרון מה שהתחיל בכוונות טובות של תמיכה וחיזוק לדיירים נגמר בקול תרועה רמה.

הוריו של כוכב הנוער הלוהט בן זיני וזוגתו היפהפייה טיילור מלכוב, ראו כי הדייר האהוב עליהם עובר ימים קשים בבית והחליטו לעלות מסוק תמיכה. הם פנו לחברת "ישראקופטר" שאחראית על רוב טיסות המסוקים מעל בית האח הגדול והזמינו טיסה שכוללת שני סיבובים מעל הבית המפורסם. אממה, כשהגיע המסוק שעליו היו הוריו של בן זיני וזוגתו טיילור, מעל לאולפני נווה אילן, קרא האח הגדול לדיירים להיכנס לתוך הבית.

ההורים של בן זיני. (צילום: יח"צ ישראקופטר)
ההורים של בן זיני. (צילום: יח"צ ישראקופטר)


יקותיאל, אביו של בן זיני, דרש מטייס המסוק לעשות סיבובים נוספים עד שבנו יוכל לראות בבירור את המסר ומשסירב, בין היתר כי לא קיבל אישור מרשות התעופה האזרחית, הטונים עלו ואביו של בן זיני התלהם. הזעם היה כל כך גדול עד שהוא נתן אגרוף לזכוכית של חלון המסוק וניפץ אותה. התוצאה: נזק בשווי של עשרות אלפי שקלים, אותם הוא מסרב לשלם.

רוני מזלטוב מנכ"ל חברת ישראקופרטר מסר: "אין תגובה".

יקותיאל זיני מסר: "אני לא יודע על מה את מדברת,תפני לחברת המסוקים. תודה".

בת הזוג טיילור מלכוב
בת הזוג טיילור מלכוב

בן זיני (צילום: אביב חופי)
בן זיני (צילום: אביב חופי)