לפני כמה שבועות החל ליין חדש של הופעות חיות ייחודי בהיכל התרבות שבקריית מוצקין. הרעיון- שילוב של תרבות וקולינריה בו לוקחים חלק מיטב האמנים כשלצד הופעה של אמן משתנה, תוגש ארוחת ערב מפנקת. בסוף השבוע האחרון היו אלה צמד היוצרים המוכשרים גיא ויהל שהוזמנו להופיע, אממה האירוע בוטל ברגע האחרון, יומיים לפני קיומו. 

למעלה מ-200 מעריצים מאוכזבים שכבר רכשו את הכרטיסים, קיבלו את הבשורה המאכזבת וקיבלו את כספם בחזרה. אז האם המופע בוטל כי לא נרשם ביקוש לאירוע ולא נמכרו מספיק כרטיסים? התשובה לא חד משמעית אבל מבירור קצר של הסוגייה התגלה כי ההפקה ביטלה את ההופעה ברגע האחרון בגלל בעיות סאונד במקום.

גיא ויהל (צילום: יח"צ)
גיא ויהל (צילום: יח"צ)



עופר אוחיון
מפיק טופ תקשורת שמפיקה את הליין מסר: "הייתה בעיית סאונד ולא בעיה במכירת כרטיסים. שלושה ימים לפני הופיע עמיר בניון ואז התגלה כי יש בעיות סאונד, לכן הודענו לגיא ויהל שהמופע נדחה ונתאם מועד חדש".

תגובה מטעם NMC חברת הבוקינג המייצגת את גיא ויהל: "בשל רשלנות המזמין וחוסר תאום בין הפקה למזמין התגלו פערים הפקתיים בין המפיק מטעם המקום לבין הפקת האמן כמו בהופעות נוספות של אמנים אחרים שנקבעו במקום ולכן המופע בוטל. מצטערים בשביל קהלינו בצפון ומבטיחים להגיע בהקדם שוב"