נראה שהדרמה במשפחת תבורי מסרבת להירגע. מעניין מה אמא של בן אל, אביבה הנמצאת בימים אלו בבית "האח הגדול VIP" הייתה אומרת על כל הפרשייה האחרונה. צמד המוזיקאים סטטיק ובן אל טסו בסוף השבוע האחרון לסיבוב הופעות בארצות הברית ובתחילת השבוע דווח ב"ערב טוב עם גיא פינס" כי תבורי שנמצא במשבר זוגיות עם הכתבת של התוכנית אורטל עמר ואם בנו תו פרינס, נתפס מתגופף ומאוד צמוד במועדון בניו יורק לאלכסנדרה לוינס, דוגמנית בת 25, בחורה ישראלית המתגוררת בברוקלין.  

(אינסטגרם)
(אינסטגרם)

לוינס, העלתה בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם שני סרטונים בה נראים השניים צמודים במיוחד, תוך שהוא נושך את העגיל שלה, מלקק את פניה, חובק אותה מאחור והיא מנשקת אותו, וזה לא התיעוד היחידי של השניים אגב, שכן בחשבון האינסטגרם של לוינס ישנה גם תמונה של הצמד מ-2018 במהלך חופשה באילת. אלא שכעת אחרי שנחשפו התמונות והרשת גועשת בעקבות ההתנהגות של בן אל, מחפשים תבורי ואלכסנדרה, שחשפה בעצמה את הסרטונים, את מי להאשים. השניים החליטו לעשות "שיימינג" ברשתות לאחד מעוקביה של הדוגמנית, מי שלטענתם העביר את הסטורי המדובר לגופי התקשורת השונים.



תבורי העלה פוסט בסטורי וכתב: "שאלתם מי הבן אדם שמאכיל אתכם סרטים? והולך לתקשורת להגיד שטויות במיץ. אז תכירו את המלשן שמנסה להרוס משפחות. שאנשים יבינו עד כמה חרא של בנאדם אתה יכול להיות ועד כמה בנאדם יכול להיות מביך. גם אם חשבת שלא נעלה עליך מתוק אז הנה. הגיע הזמן שכולם ידעו כמה רוע, מגעילות יכול להיות בבן אדם אחד. ללכת לתקשורת ולהמציא דברים כדי לנסות להרוס משפחה? אין תקווה למלשינים" אך רגעים ספורים אחרי שהעלה תבורי את הסטורי הוא התחרט והסירו.

מתוך הסטורי של בן אל (צילום: אינסטגרם)
מתוך הסטורי של בן אל (צילום: אינסטגרם)

לעומתו אלכסנדרה העלתה גם פוסט שיימינג ובחרה שלא להסירו "רק בנאדם כזה יכול לרדת לרמה כזו נמוכה. והוסיפה בכיתוב באנגלית "איך אנחנו באמריקה קוראים למלשן קנאי". אז לפני ניסיונות השיימינג, והחיפוש אחר האשמים, כדאי ורצוי שתעשו בדק בית כי יש רק שני אשמים בסיפור, מי שתיעד וצולם ומי שהעלה את הסרטון לסטורי.

מלשן? (מתוך הסטורי של אלכסנדרה)
מלשן? (מתוך הסטורי של אלכסנדרה)

כך זה היה נראה. בן אל תבורי ואלכסנדרה
כך זה היה נראה. בן אל תבורי ואלכסנדרה