החנויות מציעות מבצעים לקראת היום הרומנטי של השנה, המסעדות התמלאו בהזמנות והזוגות מתכוננים לוונטיין די שייערך השנה ביום הכי נוח של השבוע- יום חמישי. אך לצד התוכניות הגדולות נראה שדנה פרידר ששינתה לפני שנה וחצי סטטוס ל"נשואה" כשהתחתנה עם בחיר ליבה דין שטרן לא תחגוג איתו את היום מלא האהבה.

אז לא מדובר במשבר זוגיות חלילה, אלא לוח זמנים מאוד עמוס של הכוכבת שלא יאפשר לה אפילו ערב חופשי אחד. תפסנו את פרידר בין לבין חזרות לשתי ההצגות בהן היא מככבת, על סט צילומי קמפיין הביוטי הראשון שלה למותג הקוסמטיקה PAYOT שם סיפרה כי היא בתקופה מאוד לחוצה ואת ערב יום הוולנטיין היא לא תבלה לצד בעלה אלא לצד חברי הקאסט איתם היא עובדת יום יום במחזמר "שיגעון המוזיקה" ואל מול הקהל המדהים שיגיע לצפות בהם.

העיקר שהחיוך יישאר. דנה פרידר (צילומים: ערן לוי)
העיקר שהחיוך יישאר. דנה פרידר (צילומים: ערן לוי)


עוד סיפרה הכוכבת היפהייפיה שלאחרונה הפכה לראשונה לדודה מאחיה, ונולדה לה אחיינית קטנה בשם מיקה. פרידר שאור פניה קרן רק מלדבר על האחיינית הראשונה שלה, סיפרה שהיא הולכת מדי יום לבקר את התינוקת בבית החולים והיא רק מחכה שהמשפחה תשתחרר בחזרה לביתם בכדי שתוכל לעשות לה בייביסיטר ובין היתר גם לתרגל אימהות. אז מתי יגיע זמנה להפוך לאמא? כפי שבטח כבר הבנתם היא כרגע מאוד עסוקה בקריירה שלה ועמוסה מדי ערב בהצגות עד פסח הקרוב וכשיהיה מה להודיע היא מבטיחה לעדכן.

העיקר שבכל הלו"ז הצפוף יהיה לה זמן לטיפוח!
העיקר שבכל הלו"ז הצפוף יהיה לה זמן לטיפוח!

יפהייפיה
יפהייפיה