או או, יכול להיות שגרמנו לקצת בלאגן במערכת היחסים של הזוג הצעירים שכבש את הביצה? כי נראה שיהונתן מרגי מחק את נועה קירל מחייו! הזמר הצעיר, שרק בחודש שעבר התפנק עם בת הזוג שלו נועה קירל בחופים הקסומים של תאילנד נחשף היום (בזכותנו) לעובדה שחברתו המסורה מתכננת לו מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו ה-19. אממה, הגולשים המסורים של TMI הסבו את תשומת ליבנו כי שעות ספורות לאחר מכן הוא הסיר מקירל עוקב, מחק את כל התמונות המשותפות שלהם מחשבון האינסטגרם שלו ואף הגיב אייקון של לב לאקסית שלו חן פינצ'וק בתמונה שהעלתה היום אחר הצהריים.

התמונה מתאילנד נעלמה. צילום מסך מהאינסטגרם של יהונתן מרגי
התמונה מתאילנד נעלמה. צילום מסך מהאינסטגרם של יהונתן מרגי

פנינו לסוכניו של הזמר הצעיר ולאחר דקות ספורות הפולוו לנועה חזר וגם התמונות. אז האם יש איזשהו משבר בין שני האוהבים הצעירים? האם הגיוס הקרוב של מרגי מאיים על הקשר או שזה משהו שבכלל קשור לאותה אקסית שפתאום חזרה (אולי) לחייו של מרגי. להזכירכם, גם בשבוע שעבר השניים הגיעו בנפרד לאירוע השקה ובעוד שאנחנו חשבנו שמדובר בניסיון להתחמק מתמונה משותפת מתברר שאולי חתול שחור עבר בין השניים כבר אז.



בשעות הערב המאוחרות העלה מרגי לחשבון האינסטגרם שלו סטורי בו כתב כי נפרץ לו המשתמש ולא הוא עשה את הפעולות אותם אנחנו והעוקבים הצלחנו ללכוד. האמת, שהתירוץ לא באמת משכנע כי באמת נראה לכם שמישהו כל כך התאמץ לפרוץ למשתמש של הזמר ההורס וכל מה שהוא עשה זה אנפולו לנועה קירל? פה חשדנו.

וכאן הוא הגיב לאקסית
וכאן הוא הגיב לאקסית

והופ. התמונה חזרה
והופ. התמונה חזרה