תשאגו חזק יום הולדת שמח לאריה דרעי, שחגג בשני השבוע יום הולדת 60. בהתחלה דובר על מסיבת הפתעה, כשלאולם אירועים סגור בצפון ירושלים היו אמורים להגיע כמאה מוזמנים שנבחרו בקפידה כדי לחגוג את המאורע. המארגנת: יפה דרעי. מימון: כל משתתף שילם באפליקציה 250 שקל דמי השתתפות באירוע הסגור. בתפקיד הזמרים: להקה מזרחית. יום שני בבוקר. טוויסט בעלילה. דרעי חשף את ההפתעה, והודיע קבל עם ועדה שלא יקום ולא יהיה: "אני לא אוהב את זה. לא רוצה את המסיבות". כמו כל המוזמנים, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל הודעת ביטול.

ברק סרי, יועץ השר, מילא אין איחוד חרדי, אבל גם מבטלים מסיבות?

"אין מסיבה אבל שיהיה מזל טוב".


אריה דרעי (צילום: אבשלום ששוני)
אריה דרעי (צילום: אבשלום ששוני)

>משימה חשובה ליורם זק וארז טל יוצרי המגה ריאליטי ״2025״. בעקבות מחאת בעלי המוגבלויות שהובעה במכתבה של תנועת link20 ופורסמה בתקשורת על כך שהעיר העתידנית אינה מונגשת, פנה מרסלו רויסמן, מנכ״ל חברת ״נגיש״ אל יוצרי התוכנית והציע בחינם את שירותי הייעוץ של חברתו. בין השאר התלוננו בתנועת link20 על כך שהכניסה לעיר ולמבנים מתאפשרת רק באמצעות מדרגות ולא רמפות, המדרכות אינן מונגשות ועוד.

רויסמן כותב כי חברת ״נגיש״ היא החברה היחידה בארץ העוסקת בהנגשה לקשישים ובעלי מוגבלויות ומציע להודיע בתוכנית כי ייעוץ ההנגשה ייעשה חינם, וכך יתאפשר לעוד מאות אלפי צופים להרגיש שהם יכולים להיות חלק מהמרחב העירוני והציבורי וחלק מהריאליטי המדובר.

דוברות קשת. קראת את המכתב של חברת ״נגיש? יש מצב שתקבלו את ההצעה הזו וכך תרחיבו מאוד את מאגר המתעניינים ב- 2025?
מקשת נמסר:
"לאולפן הצילומים של 2025 התקבל אישור נגישות. ההרשמה לתכנית זמינה לכל אדם מעל גיל 18. אם ייכנס לעיר תושב עם מגבלה כלשהי, נדאג לכל התאמות הנגישות שיאפשרו השתתפותו בתכנית"

מרסלו רויסמן (צילום: יח"צ)
מרסלו רויסמן (צילום: יח"צ)

>מלאני לביא, הישראלית המצודדת שהפכה לאשתו הרביעית של המיליארדר היהודי מתיו ברונפמן (דיסקונט, איקאה ועוד), מנהלת משא ומתן מתקדם עם האחים חג׳ג׳ על אחד הפנטהאוזים המפוארים בפרויקט רוטשילד שלהם.

לביא, נכנסת לבית טוב?

"תודה רבה. עדיין מתנהל, במידה ונגיע להסכמות אעדכן".

מה את רוצה לספר על הדירה?

"ממש רציתי שזה לא ייצא. מתיו לא רצה שיידעו על הדירה, אבל אני מניחה שזאת מדינה קטנה".

מלאני לביא ומתיו ברונפמן (צילום: אביב חופי)
מלאני לביא ומתיו ברונפמן (צילום: אביב חופי)

>כמו הרבה ישראלים שמגיעים ללוס אנג'לס, גם סטטיק פקד את החווילה המפוארת של חי, אח של אסי וקנין, ואשתו.

סטטיק, ארגנת שם ערב שירה בציבור?

אורון, המנהל האישי של סטטיק ובן־אל, מסר בתגובה: "איני מגיב על חייהם האישים של האומנים שלי".

>בקי גריפין, שכבר שנים מוציאה לאור את כל מה שקורה במשפחה שלה, סיפרה לעוקביה בטוויטר כי אחרי שאבא שלה, כדורסלן העבר בוב גריפין, עזב את אמא שלה, אריאלה, לפני חמש שנים לטובת מישהי אחרת, השניים עשו קאמבק.

אריאלה גריפין, אפשר להגיד מזל טוב?

"היה מרגש ואשמח לשמור על פרטיות. תודה".

>עציץ ונפגע? חמישי בבוקר, איקאה ראשל"צ. המפכ"ל היוצא רוני אלשיך ורעייתו שירה בוחרים עציצים.

(צילום  פרטי)
(צילום פרטי)