יעל דיין הגיעה לגבורות וחגגה 80. זה קרה ביום שישי שעבר בנוכחות קבוצה מחבקת של משפחה וחברים כמו סביון ליברכט, דליה הוכברג, פרופ' דוד הראל וכמובן האמא האגדית רות.

מזל טוב, יעל. זו הייתה הפתעה?

״המון תודה. זו לא הייתה מסיבת הפתעה, והיא נחגגה כמה ימים לפני התאריך המקורי. היוזמה הייתה של הבת שלי, רחלי שיאון–שריד. היא הזמינה משפחה וחברות וחברים. כל מי שהוזמן בא. היה נפלא״.


מה מצבך הבריאותי? הבנתי ממך בשיחה הקודמת שאת לא מרגישה טוב.

״הייתי מאושפזת שלושה שבועות בטיפול נמרץ בבית חולים וולפסון. יצאתי מזה. הכל בגלל הריאות. היה ממש קשה. עכשיו אני חזרה בבית הודות לטיפול טוב ולרחלי, שהיא רופאה בוולפסון״.

את קולטת שאת בת 80?

״ממש לא, אבל מבינה. אני לא מרגישה בת 18 וגם מרגישה את כובד הגיל, בעיקר בגלל מצב בריאותי. לא בראש״.

בכל זאת, זכית בפריווילגיה גדולה. את אישה בת 80 שעדין יש לה אמא.

״זה נכון. זו פריווילגיה, ואמא כמובן הייתה כאן״.

מה את אומרת על מה שקורה במפלגת העבודה?

״זה לא מה אומרים, זה מה עושים. זה מאוד עצוב לי. זה די מובן לי שצריך עכשיו לחשוב בשני מהלכים קדימה. ברור שיהיה מספר קטן של נבחרים בבחירות הקרובות. מספר בסיסי שצריך ממנו להמשיך הלאה. הבחירה בגבאי לא עבדה טוב. אני לא בחרתי בו, ואני לא מערערת על הבחירה בו. יש לי פייבוריטים - עמיר פרץ, מרב מיכאלי, שלי יחימוביץ׳ וסתיו שפיר״.

מאחלת לך המון שנים טובות ובריאות.

״המון טוב. תודה״.

(צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

>תגידו מזל טוב למפקד גל"צ, שמעון אלקבץ. בחמישי שעבר נולד לאשתו ענת ולו נכד ראשון מבנו גיא וכלתו אנסטסיה.

אלקבץ, כוכב נולד?

"נכד ראשון. בזכותו אני סנדק וזה מרגש. סנדק עם לב טוב אבל".

>רגע לפני כניסתו לבית "האח הגדול", השחקן הישאם סלימאן הספיק להגיע לסניף של רשת מרפאות פרופורציה בעיר עפולה, וליהנות מטיפול.

(צילום יחצ)
(צילום יחצ)

>איש העסקים זאיד זאיד משפרעם מקים בימים אלו בשפרעם את קומפלקס האופנה האלגנטית הגדול ביותר בעולם, והוא ייקרא "שפרעם E&T".

>זוכת האירוויזיון נטע ברזילי הוזמנה להופיע השבוע על בימת קדם האירוויזיון של אנגליה והופיעה בשמלת מחוך שעוצבה עבורה על ידי ריקי דלאל.

(צילום: איתי בצלאלי)
(צילום: איתי בצלאלי)