שבעה ימים לאחר שהחלה אחת מתוכניות הריאליטי היקרות ביותר בתולדות המדינה, הגיע המתמודד הראשון אל הסף. ג'קי סבג, אשר נכנס לתוכנית לאחר שהצליח לגבור בדו קרב על ג'ו פעמוני (והכניס אותו גם לתוכנית) והיה אחת מהדמויות המעניינות בבית, סיים הלילה (בין ראשון לשני) את השתתפותו בתוכנית, על רקע בעיות בריאות שלו.

מהפקת התוכנית נמסר כי "ההחלטה על העזיבה התקבלה על ידי ג׳קי והצוות הרפואי של התכנית בשל נסיבות רפואיות. סבג עצמו התייחס ליציאה שלו מהבית ואמר: "תודה על חוויה של פעם בחיים, במשחק של פעם בחיים. מאחל לתושבים האחרים הרבה הצלחה, ושהטוב ביניהם ינצח. אמשיך ללוות אותם כצופה".

(צילום: אורטל דהן)
(צילום: אורטל דהן)


ג'קי סבג, גרוש פלוס שלושה, גדל בגבעת אולגה, וניהל בעבר מערכת יחסים עם ג'ניפר סנוקל. בתעודת הזהות הציג את עצמו כמי שמבלבלים אותו עם ראש עיריית נהריה לשעבר, הנושא את אותו שם. עובד כפרוייקטור לוגיסטי בתחום ההובלה במקצועו, ואף מקים נמלים. סבג הפך להיות חלק מהמתמודדים היותר בולטים של העונה, אבל בסופו של דבר החליט לסיים את שהותו.

ג'ניפר סנוקל וג'קי סבג (צילום: אינסטגרם)
ג'ניפר סנוקל וג'קי סבג (צילום: אינסטגרם)


למי שעדיין לא מכיר, 2025 הוא משחק על מטבע וירטואלי שמבוסס כולו על המתמודד שיישאר עם הסכום כסף הגבוה ביותר. בפרק הראשון הוצגו תעודות זהות של 16 מתמודדים שייכנסו לריאליטי המהפכני בצוותים של שניים, שניים. אלא שרק אחד מחברי הצוות נכנס לתוכנית והשני שב לביתו עוד לפני שהתחיל המשחק. ארבעה דיירים מתוך אלה שיעזבו יינצלו והמשחק יתחיל עם 12 מתמודדים סה"כ.
המתמודדים נכנסו עם תקציב של 12 אלף שקלים, סכום כסף וירטואלי שחולק באופן זהה לכל אחד מהמשתתפים שהגיע לרחוב בעיר יבנה. המתמודדים נכנסו ללא המזוודות שלהם ועם הכסף שקיבל יכל כל מתמודד לבחור לעצמו איך להתנהל והיכן לגור במהלך שהותו במשחק, בחדר במלון, על ספסלים, בבית בו יכולים לגור שלושה דיירים או בסוויטה המפנקת. 
ברחוב שנבנה במיוחד לתוכנית, ישנם חנויות ונותני שירותים: מר בלאק ראש העיר, מר בראון מהקונסיירז' של המלון, רד הברמן, פינק מוכרת בחנות הבגדים, גולדי המלצרית בבית הקפה המקומי וגברת סילבר, הבנקאית הראשית. כל מתמודד יקבל שעון שיציג בכל עת את הכסף שברשותו ובמרכז הרחוב ישנה טבלה ענקית שמציגה את היתרה שיש ברשות כל אחד מן התושבים ומתעדכנת בזמן אמת. מי שיישאר בסוף השבוע עם הכי פחות כסף יודח מהמשחק ובמקומו ייכנס תושב חדש לרחוב.