כמו שב-TMI מקפידים לעדכן על סכסוכים חדשים בביצה, כך גם אוהבים לדווח על סולחות, כי למרות מה שאתם חושבים, פנינו תמיד לשלום! אז אנחנו שמחים לדווח כי הסכסוך המתמשך והמתוקשר בין המסלסל הלאומי אייל גולן והזמר פאר טסי הגיע לקיצו.

מקורבים לשניים מדווחים כי הצ'ילבות נפגשו באופן אקראי, טסי ניצל את המפגש וההזדמנות והתנצל בפני אייל גולן על הפוסט הנוקב ששיתף לפני כחצי שנה. גולן שלא אוהב לנטור טינה סלח מיד וטסי החליט לדווח בפומבי על הסולחה בין השניים כשהעלה לסטורי תמונה משותפת שלהם לצד ציטוט מאחד מלהיטיו של אייל גולן "תודה לאל" וכתב:"יש בי נשמה בלי צל של נקמה, לחיים טובים על פני האדמה".

כזכור, לא פעם דובר על הסכסוך המתמשך בין גולן לטסי, אבל הסכסוך האחרון שהתרחש לפני חצי שנה עלה מדרגה. בתוכניתם של גולן ואביב גפן, בחר אייל לפרגן לטסי ובחר לאחד ממתמודדיו לבצע שיר שלו, הוא לא תיאר לעצמו שעקיצה של אביב גפן נגד טסי תגרום למתקפה של טסי על גולן.


צילום מסך מהאינסטגרם של פאר טסי
צילום מסך מהאינסטגרם של פאר טסי

בעקבות הביקורת של אביב גפן, טסי העלה פוסט נגד גפן ועל הדרך עקץ גם את אייל גולן כשרמז שהוא צבוע וכתב "כשהזמנת אותי להופיע איתך שמעתי דברים אחרים, אבל תתנחם אתה לא היחיד שכזה, גם אלה שיושבים לצידך עשויים מאותו חומר". גולן לא נותר חייב והשיב בחזרה בפוסט:" פאר חמודי קריירה לא בונים משיר אחד, אז תתחיל לעבוד ולהשקיע ואולי תגיע. בינתיים לך תראה אם אני בדרך השלום ותבוא תגיד לי" אך כעת נראה שהסכסוך הוא כבר נחלת העבר, עד הפעם הבאה?