בעיצומה של הדרמה התורנית המתרחשת במשפחה, קים קרדשיאן הכוכבת שלימדה את ארצות הברית מה זה ריאליטי טראש עומדת להגיע לישראל וזה יקרה ממש בקרוב! אחרי משא ומתן ארוך ואפילו ביקור של בר רפאלי בביתה של קרדשיאן בקלאבסס קליפורניה, שיתוף הפעולה של מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN וקים יוצא לדרך.

אז פתחו יומנים ותפנו לכם את היום! ב-19 למרץ, בעוד פחות מחודש ימים יינחת המטוס המשפחתי של המשפחה בישראל וממנו ירדו במלוא הגלאם והסטייל קים, קניה, נורת'', סיינט ושיקאגו לשלושה ימים של היסטריה, במהלכם תשיק קרדשיאן את קולקציית משקפי השמש שעיצבה במיוחד למותג הישראלי.  אתמול, נורתה יריית הפתיחה באופן רשמי כשקרדשיאן שיתפה עם 128 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם טיזר לשת"פ הקרוב עם החברה.

בקרוב. (צילום מתוך האינסטגרם)
בקרוב. (צילום מתוך האינסטגרם)



הקולקציה שעיצבה למותג נוצרה בהשראות שונות, החל מאוסף משקפי הווינטאג' של בעלה קנייה ווסט, דגמי 90's בעיצובים קלאסיים ונקיים ועד לדגמים בעיצובים נועזים ועתידניים. את המשקפיים תוכלו לקנות באתר הרשמי עם הגעתה של הכוכבת לישראל.

קרדשיאן ווסט: "קרולינה למקה באמת נתנו לי להביע את עצמי. יחד, עיצבנו את הקולקציה הזו מההתחלה. רציתי ליצור מגוון של משקפי שמש, מסגרות עם אמירה אופנתית לצד מסגרות קלאסיות יותר, כי תמיד הרגשתי שאופנה צריכה להיות מגוונת. הקולקציה הזו אמורה להיות לכולם, וכולם צריכים להרגיש כאילו הם חלק מהשיחה".

להזכירכם זו לא הפעם הראשונה שהמשפחה המפורסמת מבקרת בישראל, באפריל 2015 קים,קניה, קלואי ובייבי נורת' הגיעו ל24 שעות בארץ הקודש,רק כדי להטביל את בתם הבכורה בכנסייה הנוצרית ברובע הארמני בירושלים.