תוכנית הרשת “שעת שירות" של פרופ' אמיר חצרוני, איש השמאל השנוי במחלוקת, ובני ציפר, הביוגרף של שרה נתניהו, יורדת אחרי כמעט שנה וחצי של שידורים שבועיים. השניים דיברו בתוכנית על פוליטיקה, תרבות וגם, כמובן, על משפחת המלוכה השלטת. ציפר הודיע לחצרוני שנאסר עליו לשדר בתוכנית עד לאחר הבחירות.

חצרוני, לכל דבר טוב יש סוף?

“המריונטה של נתניהו מחרים אותי בהוראת הבוס. עצוב אך נתגבר".


הם כנראה חושבים שלשבת איתך מבריח קולות מהליכוד.

“אני לא יודע אם אני מבריח קולות, אבל אם הם צודקים, כל קול שאני מבריח הוא למזל ולברכה. אני מעדיף ממשלה של אחמד טיבי על ממשלת ליכוד ציונית".

ציפר, פנית ימינה והלכת לשלום?

“מה השטויות האלה? מניין הוא הבין את זה? אני מכחיש את הדברים. אני דווקא נהנה לשבת עם חצרוני כדי לחנך אותו. התוכנית התבטלה בגלל שהייתי צריך לקחת את הילד לשדה התעופה".

חצרוני, ציפר אומר שאתה ממציא תיאוריות. הוא בכלל לא מחרים אותך, אלא עסוק בסידורים.

“אומנם אני אנטי־ציוני, אבל אני לא שקרן. ציפר שלח לי שני מיילים שבהם כתב שאסור לו להיות במחיצתי עד הבחירות. למייל השני הוא צירף את המילה ‘ברצינות'. עכשיו הוא אומר שאני ממציא?!".

ציפר, אני מחזיקה בידי צילומי מסך שבאחד מהם אתה כותב לו “אסור לי עד הבחירות", ובהודעה נוספת לחצרוני אתה מצוטט “אמרתי כבר: אסור לי עד אחרי הבחירות. ברצינות".

“כי הם העלו את האפשרות הזאת, אז זרמתי איתם. נראה לך באמת שלמישהו אכפת אם אני מדבר בפודקאסט עם חצרוני?".

מלשכת נתניהו נמסר: “הבל הבלים".

בני ציפר ושרה נתניהו (צילום: מרינה וסרמן סמסון)
בני ציפר ושרה נתניהו (צילום: מרינה וסרמן סמסון)

>ב־15 בחודש הבא יחתן רוני ליבוביץ', "האופנובנק" מאז ומתמיד, את מורן, בתה של בת הזוג יסמיןמרחב, שאותה הוא מגדל מגיל 12. כמו כל אבא גאה, הוא החליט להגשים לה חלום, והביא מניו יורק שמלה של ורה וונג. מזל טוב.

>חודש טרגי עבר על יועצת התקשורת יוספה ברק, שאיבדה את שני הוריה בהפרש של שבוע ימים. אמה של ברק, גליה ברקוביץ׳, 73, נפטרה לאחר ייסורים קשים ממחלת הסרטן, שאיתה התמודדה במשך שנתיים. כשסיימה ברק לשבת שבעה על אמה, התבשרה כי אביה, אדריאן ברקוביץ׳, נפטר במפתיע מדום לב, גם הוא בן 73. סיפור האובדן הכה גלים בפייסבוק, וברק התייצבה באומץ רב ושיתפה את חבריה בשבר הגדול של חייה. לאחרונה עלה שמה של ברק לכותרות, אחרי שהתלוננה על הטרדה מינית על ידי הח״כ היוצא, יהודה גליק. להפתעתה, גליק מצא לנכון לנחם אותה באמצעות צד ג׳. היא קיבלה טלפון מרגש מהיידי מוזס ובו היא סיפרה לה כי גליק הביע כאב על מות אמה וביקש לנחמה.

ברק, משתתפת בצערך הכבד.

״עולמי חרב עלי. אבל לאלוהים יש תוכניות גדולות יותר משלנו״.

קיבלת את הודעת התנחומים של גליק?

״קיבלתי. ידעתי שהוא יעשה את זה, ואני רואה בזה מעשה אנושי ואצילי".

סלחת לו?

״אני לא מסתובבת עם זה יותר בסיסטם. מבחינתי הסיפור התנקה. מדובר במשהו שהוא היסטוריה. אני מאחלת לו הצלחה בנישואים הטריים, הצלחה ואושר״.

יוספה ברק, יהודה גליק (צילום: פלאש 90, פייסבוק)
יוספה ברק, יהודה גליק (צילום: פלאש 90, פייסבוק)