יהודית באומן לא מרימה ידיים ומבקשת הזדמנות נוספת להילחם על חייה של בתה, קארין. היא שיתפה את ליאורה במאבק: “שוב אני מבקשת ועדת אתיקה. אני נלחמת שתהיה התערבות רפואית בכפייה, כי היא לא תשרוד את השנה. זה נאמר לי בפירוש, אבל אל תצייני ‘לא תשרוד'. אני מאמינה שאם המערכת הבריאותית תעשה יותר, נזכה לראות אותה בחופה. כל העולם פוגש אותי באיכילוב יום־יום".

יהודית שימי וקארין (צילום פרטי)
יהודית שימי וקארין (צילום פרטי)

>אפרת גוש, הבן ג'וליאן והבעל יובל סיגלר הגיעו להשקה של מועדון “פנתרה" בתל אביב. משפחת גוש־סיגלר באה לברך את גלית בן שמחון, המייסדת, על השקת המועדון הראשון בארץ המיועד לנשים מקצועניות. המועדון כולל חלל עבודה, אקסלרטור, קמפוס ומועדון ערב בחלל אחד. באירוע נצפו גם יעל אבקסיס, אלונה קמחי, אסי לוי, חנה רדו ועוד.



>תא"ל במיל' אביגדור קהלני מקיים כהרגלו מדי שנה את הטיול השנתי שלו. רשות הדיבור למפקד: “ביום ג' הקרוב אני לוקח אחרי 20 ג'יפים של נכי צה"ל לסיור ברחבי הנגב. דרך אתגרית בנחל הבשור וכתף שיבטה. זהו מנהג קבוע שלי לחזק את אהבת המדינה לאלה ששמרו עליה ונתנו מגופם למענה".

קהלני (צילום: אריאל הבשור)
קהלני (צילום: אריאל הבשור)

>אוריאל אמיל, ישראלי יליד חיפה שחי בארצות הברית עם רזומה של השתתפות בסדרות העילית “הומלנד" ו"מבוקשת", יככב בתפקיד הראשי לצדו של ז'אן קלוד ואן דאם, חובב ישראל ידוע שמחתים

דרכון בנתב"ג לעתים קרובות, בסרט חדש שנקרא “We die young".

>מאות המבלים במועדון "דאנג'ן" בתל אביב חגגו בצורה קצת שונה את חג האהבה ביום חמישי האחרון תחת הכותרת “אהבה זה כואב". מי שכיכבה היא הזמרת הידועה, לפחות בקהילת החוגגים, ליאה, וגם שיר, הברמנית. לבבות שוקולד חולקו לחוגגים, שליקקו ממש את השפתיים.

>ראשון השבוע, טקס פרסי היופי בלוס אנג'לס. אשלי סימפסון מגיעה בשמלת קוטור בעיצובה של גליה להב. תעשו כבוד.

>אנה בול, שבוע 22 להריונה השני (מצפה לבת נוספת), הצטלמה לקולקציית הקיץ של אבישג ארבל. 

(צילום: תום מרשק)
(צילום: תום מרשק)