לפני חודשיים החבורה הכי יפה בביצה נפשה במלדיביים והוציאה לכולם את העיניים ועכשיו מקבץ הבנות המפורסמות ממשיכות לכבוש את העולם כשהפעם הן כובשות יעד חדש, ומצרפות גם את הגברברים של חייהן. מיה דגן ובן זוגה ערן פפר עם אחיו אורי פפר ואשתו יעל גולדמן, מלי לוי ושמעון גרשון, גל גדות, רותם סלע ובעלה אריאל רוטר ואסי עזר ואלברט אסקולה יצאו לחופשה משותפת בעיר הכי רומנטית בעולם- פריז.

החבורה הגדולה מלאת הסטייל טיילה ברחובות הקסומים, התארחה בשבוע האופנה בעיר וכמובן גם ביקרה במסעדת "בלאגן" של השף אסף גרניט. בעוד צלמי הפפראצי המקומיים הצליחו לפספס את הוונדרוומן העולמית, הסועדים במקום וגם צוות המסעדה לא יכלו להסתיר את ההתלהבות מהנוכחות של הסלבס מישראל וכל החבורה תועדה ברשתות החבריות כשהיא אוכלת, רוקדת על הספות ושרה, ואפילו מרימה כמה צ'ייסים מהצד השני של הבר.





רותם סלע וגל גדות (צילום: אינסטגרם)
רותם סלע וגל גדות (צילום: אינסטגרם)


בין כל החגיגות הייתה גם תקרית לא נעימה, שהתרחשה כשעזר העלה לרשתות תמונת נשיקה עם אסקולה במהלך בילוי בשאנז אליזה וזכה לתגובות נאצה קשות ברשתות מצד העוקבים ואפילו לירידה בעוקבים, מה שגרם לו לעלות את הסטורי עם הדברים הבאים: "שוב אותו עניין מדהים. העלתי תמונת נשיקה עם בעלי, נשיקה, כולה נשיקה. והעוקבים התחילו לנטוש. כרגע עזבו כבר 600 איש". מיד לאחר הפוסט צירף תמונות נשיקה של זוגות אחרים מלי לוי ושמעון גרשון, יעל גולדמן ואורי פפר, מיה דגן וערן פפר וצירץ את הכיתוב העוקצני "נשיקות שיותר נעימות לעין ההומופובית".