לא ככה תכננה אביבה תבורי את הכניסה הגדולה שלה בפרק סיום העונה של "האח הגדול VIP". מאחורי הקלעים, בעוד המתמודדים בחזרות ומתכוננים לקראת ערב הסיום, המתינה אביבה תבורי לקבל את השמלה שנתפרה במיוחד עבור הערב על ידי מעצבת אופנת העלית אפרת קליג. מאחר ובקוטור כמו בקוטור עובדים על השואו עד הרגע האחרון וכדי להבטיח שההצגה תהיה מושלמת, כל צוות התופרות והעוזרות של המעצבת התייצב ביום שישי על מנת לסיים את השמלה לפני כניסת השבת. הסיכום היה שהשמלה תגיע למחרת לנוה אילן במונית ספיישל.

קליג חכתה למונית במשך כל הצהרים של יום שבת וכאשר נקפו השעות והמונית לא הגיע ואף טלפון לא נענה החלה קליג להבין שמשהו השתבש. באותו הזמן כאשר בנווה אילן כל המשתתפים כבר נכנסו להתאפר ולהתכונן, תבורי ניסתה לברר היכן השמלה כאשר היא לא מודעת לדרמה הגדולה שהתרחשה ממש לידה בשעות שלפני, במהלכה אחת המשתתפות חשה ברע וההפקה נאלצה להזמין אמבולנס למקום (הפרטים המלאים שמורים במערכת מטעמי צנעת הפרט). בתוך כך התברר כי בשל המהומה עובדי ההפקה פשוט שכחו להוציא מנווה אילן את המונית לאיסוף השמלה. כאשר גילתה תבורי את המחדל ששכחו אותה ולא דאגו לה והבינה שהשמלה המושלמת שלה נותרה בתל אביב, היא הרימה סקנדל, כעסה, בכתה והייתה נסערת ביותר ואף איימה שתעזוב את המקום.

השמלה שתוכננה. אביבה תבורי (צילום: אפרת קליג)
השמלה שתוכננה. אביבה תבורי (צילום: אפרת קליג)


אחרי ניסיונות רבים להרגיעה ודקות ספורות לפני תחילת השידור נשלפה איזשהי שמלה ובלחץ ההפקה תבורי שוגרה עימה למסלול כאשר היא בהיסטריה גמורה. "מה עשו לי?! לא נהנתי, לא שמחתי, ובטח שלא כלך דמיינתי את המסלול החד פעמי הגדול הזה של חיי" אמרה תבורי למקורבים בסיום הערב. למחרת כבר הגיעה תבורי לסטודיו של קליג כאשר היא עדיין נסערת מהמחדל ... נראה לאן בסוף תלבש את השמלה המיוחלת .

רונן אור צרפתי מנהלה של תבורי מסר בתגובה:"בעקבות אירועים חריגים שקרו השמלה של אביבה לא הגיעה ליעדה ונאלצנו לאלתר חלופה בסופו של דבר הכל בא על מקומו בשלום השמלה המדוברת תלבש באירוע הבא שאביבה תגיע אליו".

אפרת קליג מסרה:"התאכזבתי שהשמלה שעוצבה במיוחד עבור אביבה לא הגיעה אליה לגמר הגדול. אני יודעת שהפקת האח הגדול מעריכה אותנו מאוד וברור לי שהיה שם משבר אז העיקר הבריאות! לנו יש וגם יהיו, מספיק הזדמנויות להראות את הדברים היפים ביותר שלנו".

זה מה שאולתר (צילום: אביב חופי)
זה מה שאולתר (צילום: אביב חופי)
 עם אורי גרוס
עם אורי גרוס