עד לאחרונה הייתה לנו הרגשה שרוסלנה רודינה הורידה מעט הילוך מהפרונט בשנה החולפת וזה בא לידי ביטוי בכל מה שקשור לאירועים מתוקשרים וקמפיינים חדשים, ככל הנראה לאור הזוגיות היציבה שלה עם איתי פז, אותה היא שומרת הרחק מאור הזרקורים.

אבל כעת נראה שהיא חוזרת ובגדול ואחרי שקטפה בדיוק לפני חודש קמפיין לוהט לצד הזמר המסלסל עומר אדם למותג משקפיים חדש שבבעלותו, רודינה קוטפת עוד קמפיין נחשק ושכר מרשים. אחרי קמפיינים של אופנה ואקססוריז היא נבחרה לשמש הפנים החדשות של מותג האיפור והטיפוח הישראלי "סופט טאץ" שהפעם האחרונה שבחרו פרזנטורית שתוביל את הקמפיין הייתה לפני כ-12 שנה, אז דגמנו למותג הדוגמנית לירז דרור והשחקנית סמדר קלצינסקי.

רוסלנה רודינה (צילום: לנס הפקות)
רוסלנה רודינה (צילום: לנס הפקות)


אז בשנה הקרובה על פי הסכם שנחתם, תוכלו לראות את רודינה על המסך כפרזנטורית החדשה של המותג, ובעוד אתם תרוויחו את פניה היפות היא תכניס לחשבון הבנק שלה סכום נאה של 150,000 שקלים. שיהיה בהצלחה.