בעוד הצד הנשי נותר שבור לב נראה שטריסטן תומפסון כבר הספיק לשכוח מאם בתו טרוקלואי קרדישאן או ג'ורדן וודס חברתה הטובה של קיילי ג'נר איתה התנשק ועבר לבחורה הבאה. כוכב ה-NBA בן ה-27 משתובב בימים האחרונים עם מישהי חדשה ונתפס כבר מספר פעמים עם בחורה שבהתחלה הייתה מסתורית אבל לא להרבה זמן כי אמריקה עלתה דיי מהר על זהותה.



לפני כמעט שבועיים נראו השניים בפעם הראשונה כשהם סעדו במסעדה בניו יורק במה שנראה כמו דייט לוהט, ימים ספורים לאחר מכן הצמד תועד שוב בידי צלמי הפפראצי כשהם חוזרים יחד לבית מלון. הבחורה, קאריזמה רמירז, דוגמנית (איך לא) בת 28 ששמה נקשר ב-2013 לכריס בראון ומסתבר שיש לה קשר כלשהו עם בלאק צ'יינה שהיא האקסית ואם בתו של רוב קרדשיאן, האח הקטן של קלואי.



נראה שבחיים של הקרדשיאנס הכל ימשיך להיות מסובך, כולם קשורים לכולם והלבבות של חברי המשפחה נשברו וימשיכו להישבר כל עוד הם חיים וקיימים, אנחנו רק יכולים לקוות שהנשים הבאות שיחליטו לבלות במחיצתו של הבוגד הסדרתי ישכילו לדעת שפעם בוגד- תמיד בוגד! 

נזכיר שתומפסון נמצא בשבועות האחרונים בעיצומו של סקנדל לאחר שנתפס בוגד (בפעם המי יודע כמה) בקלואי קרדישאן עם חברת המשפחה ג'ורדן וודס, דבר שהיווה הקש ששבר את גב הגמל וגרם למערכת היחסים הצולעת הזו להסתיים באופן רשמי.