יום לא פשוט עבר על מירב ישראל, פיינליסטית העונה הקודמת של "האח הגדול", לאחר אדם שהגיע להתעניין בטיפול הסרת שיער במכון היופי בבעלותה שפתחה לפני מספר חודשים, גנב לה את התיק היוקרתי בו היה כסף ומסמכים חשובים. ישראל, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את הסיפור ותיעוד ממצלמת האבטחה וביקשה את עזרת הציבור באיתור הבחור וכך סיפרה: "בבוקר נכנס אליי אדם לעסק, התעניין בלייזר להסרת שיער וביקש לקבל פרטים אבל הייתי בדיוק עם לקוחה. הנחתי את התיק על השולחן, בתיק היה כסף מסמכים וכרטיסי אשראי. בזמן שהעובדת שלי הכינה לו קפה, כמו שהוא ביקש, הוא הגיע לדלפק, גנב את התיק וברח. רק שהוא לא ידע שהמקום מרושת מצלמות".

מירב ישראל (צילום: אביב חופי)
מירב ישראל (צילום: אביב חופי)

חוכמת ההמונים עשתה את שלה ובעזרת 70 אלף העוקבים של ישראל באינסטגרם נראה שהסוף הטוב ממש קרוב כי בעזרת הרשת החברתית היא הצליחה לאתר את שמו ואת מקום מגוריו של השודד תוך כמובן עירובה של המשטרה בסיפור, כך שכולנו תקווה שאם הכל ילך כמו שצריך הצדק יעשה ואותו אדם יחזיר את התיק עם הכסף וכל תכולתו.



עו"ד חן מאירי המייצג את הבחור נמסר בתגובה: "האירוע המתואר שונה בתכלית משאירע בפועל . לדברי מרשי קיימת היכרות בינו לבין המתלוננת על רקע תשלום ששולם כטענתו לטובת טיפול לייזר וכשמרשי ביקש לקבל בחזרה את הסכום היא סירבה ומכאן התנהלותו שאינני מצדיקה, אבל הוא החזיר לה את התיק. מרשי נחקר על ידי משטרת ישראל ומסר את גרסתו וחבל שבמקום לאפשר למשטרה לחקור בוחרת הגב׳ ישראל לעשות שיימינג למי שהינו אב ל-4 ילדים וזהותו הייתה ידועה לה בהחלט".