נראה שהשלום בין בר רפאלי לאביה רפי עשה רק טוב לכל הצדדים כי בזמן שהטופמודל עסוקה, רפי רפאלי נראה בחמישי ב"מיקדו" בתל ברוך, כשהנכדות מתרוצצות סביבו והוא שומר עליהן.

בר רפאלי ורפי (צילום: אינסטגרם)
בר רפאלי ורפי (צילום: אינסטגרם)

>ליאורה מרכינה ראש בעצב: בשבוע הבא ימלאו שלושים לפטירתו של הזמר והיוצר אריק רודיך, והיא לא היחידה. שלוש נשותיו של רודיך ושתי בנותיו מתאבלות ומארגנות יחד ערב מיוחד לזכרו. ואלו שמות: לאה לופטין, אשתו הראשונה ואם ילדיו - יובל ז"ל שנפטר בשנת 2012, ומעיין שעוסקת במוזיקה; דלית כהנא, מי שהייתה אשתו השנייה ובתם נטע; נעמי אשתו השלישית, אם שני ילדיו, עידו ואביה. הערב לזכרו יתקיים בבית היוצר וישתתפו בו אומנים כמו דניאל סלומון, ירדנה ארזי, לאה לופטין, מעיין רודיך, נטע רודיך ועוד. תנחה: שמרית אור.



>המפיק ואיש רשות השידור לשעבר, דן בירון בן ה–80, מנסה להיכנס לכנסת דרך מפלגת הפיראטים. בירון, בעלה של שרי רז, ניסה לפני כעשור להתמודד על ראשות עיריית ירושלים - ונכשל.

בירון, זה נכון שאתה מתמודד מטעם הפיראטים?

"זה נכון. אבל קיבלנו החלטה שלא להתראיין על אודות המפלגה עד 21 במרץ".

בעבר התמודדת על ראשות עיריית ירושלים וקיבלת 1,500 קולות, שזה קצת פחות ממה שניר ברקת קיבל.

"נכון מאוד".

ומה יהיה הפעם? תיבחר לכנסת?

"יכול להיות".

אז ספר משהו אחר שלא קשור לפיראטים.

"אני יכול לספר לך שיש לי פאב במדרחוב בן יהודה, בשם ‘בירמן', שזה ביסטרו פאב עם הופעות חיות מדי ערב, ואני מנהל את הפאב".

בגיל 80 יש לך כוח גם להיות פיראט וגם לנהל פאב?

"ולך יש כוח לכתוב ב'מעריב'?".

אגב, מה שלום אשתך המקסימה שרי רז?

"היא בסדר גמור, תודה".

דן בירון (צילום: פלאש 90)
דן בירון (צילום: פלאש 90)

>אם תהיתם של מי האאודי בצבע ורוד בייבי שנוסע ברחבי תל אביב, תדעו שהוא שייך לקונדיטורית ואושיית הרשת המוכשרת אור שפיץ, שצבעה לנו בתוכנית "בייק אוף ישראל" כל קינוח ועוגה בצבע האהוב עליה, ורוד כמובן. הרכב, אגב, הגיע בצבע לבן, ואור דאגה לשדרג אותו.



>וויסקי מקאלן השיק ברביעי שעבר בגלריית "פקר" ביפו את המזקקה החדשה בסקוטלנד, ומהדורה מס' 4 בישראל. את הקרואים אירח שגריר מקאלן בישראל, סער גביש, שהצליח לקבץ כמה שווים ונכונים באמת להרצאה מאלפת על אודות הוויסקי ועל המהדורה המיוחדת שלשמה התכנסנו. התמנגלו וטעמו מיצירות המופת של השף אוראל קמחי: ליאור אשכנזי, אורי הוכמן, אורי פפר, חיים אתגר, ינאי פרישר גוטמן, גיא גיאור ועוד אספנים של המותג, שחשקו באחד מ–300 הבקבוקים שעשו עלייה לארץ ישראל.

ליאור אשכנזי, סער גביש ואורי פפר (צילום: בר כהן)
ליאור אשכנזי, סער גביש ואורי פפר (צילום: בר כהן)

>מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק קמפיין לוקאלי סביב "נשים לא שגרתיות" והעצמה נשית. בין הנבחרות לקמפיין: חלי ממן, כנרת הנדלס ועוד.

כנרת הנדלס (צילום: דודי חסון)
כנרת הנדלס (צילום: דודי חסון)

>מאי תגר, הפרזנטורית החדשה של FACTORY 54, הצטלמה השבוע לראשונה לקמפיין קיץ 2019 בניהול הקריאטיבי של סיימון אלמלם. 