בין ציוצים פוליטיים וחיים בצל קמפיין פוליטי רגע לפני הבחירות, יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה מנהל זוגיות אדוקה בשקט בשקט הרחק מאור הזרקורים. נתניהו ג'וניור שחובב נשים יפות, וכבר ניהל בעבר מערכת יחסים מתוקשרת עם הדוגמנית לי לוי, שאף כיכבה בהקלטות השערורייתיות, מנהל כבר מזה חצי שנה זוגיות עם בחורה יפיפייה העונה לשם סטפני חזניוק בת 27.

אחרי חרושת שמועות על הקשר בין השניים, הם נצפו לפני שלושה חודשים יושבים בקהל באליפות ישראל לטניס בירושלים, שם צפו יחד במשחק של אחותה, הטניסאית הישראלית דניז חזניוק ונראה כי מאז הם מצליחים לתחזק זוגיות יציבה, רחוקה מעין התקשורת- אך לא עוד.



חזניוק, שמתפקדת לאחרונה גם כשדרית קווים של ערוץ הספורט החליטה בסוף השבוע האחרון להוציא לאור את הזוגיות שלה עם בנו של בנימין נתניהו והעלתה לסטורי תמונה של נתניהו מצלם שקדיות והוסיפה אייקון של  לב וגם פרסמה תמונה ראשונה משותפת בחשבון האינסטגרם שלה, בה השניים נצפים בקפה של בוקר, במרפסת דירה בתל אביב כשהם מחוייכים ומאושרים. אם היה לכם עדיין איזשהו צל של ספק, אבנר נתניהו אחיו הצעיר של יאיר הגיב "יא חמודים". עכשיו רק נותר לחכות לתגובה מאמא ואבא.