בעוד העונה השנייה של הריאליטי המצליח "חתונה ממבט ראשון" מככבת לכם בימים אלו על המסך ואתם לאט לאט לומדים להכיר ולהתאהב בדודו וצוקית, בת אל ויוגב או שירי ולירן, מתמודדי העונה הראשונה המשיכו הלאה וכן, חלקם אפילו מצאו אהבה. זוכרים את עדי גרדוס? מי ששודכה לפעיל החברתי תומר אביטל ומיצתה את הזוגיות די מהר אחרי לא מעט פערים שהיה קשה לגשר עליהם? אז זמן קצר אחרי צילומי התוכנית היא החלה לצאת עם עורך דין בן 34 מתל אביב ואחרי שנתיים של מערכת יחסים השניים עלו שלב ובדרך לחתונה אמיתית.

נראה שגרדוס אוהבת הפתעות בחיים שלה ומבלי התראה מוקדמת החליטה לקחת את אהוב ליבה לטיול בהפתעה בברצלונה, ולבסוף היא הייתה זו שהופתעה כשהבחורצ'יק יובל דה ליאו כרע ברך והציע לה (על אמת) להיות שלו לעולמים. 

איך אפשר לשכוח? עדי גרדוס (צילום מסך)
איך אפשר לשכוח? עדי גרדוס (צילום מסך)



אז כן, עוד סוף טוב לאחת מכוכבות התוכנית, לאחר שגם רלי לוי מצאה את שאהבה נפשה והזמינה את החברים מהתוכנית לחתונה, ואחווה סיטבון שאמנם עדיין לא נישאה אבל הייתה בלא מעט מערכות יחסים מתוקשרות כשהאחרונה בהן הייתה עם יונתן רונן, כוכב ריאליטי השידוכים "כמה רחוק". היא עברה למענו לברצלונה אך הזוגיות לא צלחה את מבחן החיים האמיתיים והשניים החליטו על הפרדת כוחות. מקווים שבעונה הנוכחית יהיו יותר הצלחות!