לכל אלו שהתעניינו בלהיט ההיסטרי, הבושם החדש ״פאשיזם״ מבית מדרשה של שרת המשפטים, איילת שקד: הפרסומת מעוררת ההדים והמחלוקת בוימה וצולמה בחווילה רחבת הידיים של מספר 3 בימין החדש, אלונה ברקת.

שקד, איך הריח?

״התגובות של השמאל מוכיחות שעשיתי את הדבר הנכון״.


איילת שקד (צילום מסך)
איילת שקד (צילום מסך)

> קבלו זוג חדש בברנז'ה: נעם סמל - המנכ"ל המיתולוגי של הקאמרי שאיבד לפני כשנה וחצי את אשתו, הסופרת נאוה סמל, אחותו של הזמר שלמה ארצי - ואיריס תשבי, הומאופתית ומעצבת פנים של בתי מלון, וגם האחות של נועה. סמל סירב להגיב.

נועם סמל (צילום: רענן כהן)
נועם סמל (צילום: רענן כהן)

> נציגי תעשיית המשקאות נפרדו השבוע מנחמה רונן, מי שהייתה יו"ר תאגיד מחזור הבקבוקים אל״ה ב–15 השנים האחרונות. הגיעו להיפרד: מנכ״ל המשרד להגנת הסביבה, גיא סמט, וגם פרופ' מיקי הרן (שתיזכר לעולם כרעייתו הראשונה של ביבי נתניהו ואם בתו הבכורה נועה), שהתקבלה לעבודה במשרד להגנת הסביבה על ידי רונן ומאוחר יותר הפכה למנכ"לית שלו. ״כל מה שאני יודעת על איכות הסביבה למדתי מנחמה״, העידה פרופ' הרן.

>נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של רשת אירוקה, הגיעה בחמישי שעבר עם רמי גרשון לפתיחת הסניפים החדשים של הרשת בעופר גרנד קניון והקריון, וחשפה את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2019.

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון (צילום: דורון גולן)
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון (צילום: דורון גולן)

> איה קרמרמן השיקה את ספר הבישול הראשון שלה, "מתרגשת", והזמינה לביתה חברים לארוחת ערב המבוססת על מתכוני הספר, שאותם היא הכינה במו ידיה. ידידיה מאיר התרגש לגלות שאחד המתכונים בספר נושא את שמו ומוקדש לו. למי שרעבים במיוחד, חפשו את "סלט ידידיה".

מאיר, אפשר טעימה?

"בפעם הראשונה בחיים שאני פותח ספר בישול - אני מגלה שם מתכון על שמי. שוקל להתחיל לחפש גם אצל רות סירקיס".

סיון רהב מאיר, ידידה מאיר באירוע השקת הספר של איה קרמרמן (צילום: ראובן שניידר)
סיון רהב מאיר, ידידה מאיר באירוע השקת הספר של איה קרמרמן (צילום: ראובן שניידר)