אם חשבתם שאלכסה דול ואירה דולפין הן השורדות היחידות שהסתכסכו על האי והמשיכו עם הסכסוך גם מחוץ לתוכנית, אז זהו- שלא. נראה שמאמנת הכושר לא מסוכסכת רק עם דול אלא גם שומרת טינה לג'וזי זירה. בשני הפרקים האחרונים ששודרו ב"הישרדות" השתלח זירה בדולפין בצרחות וכינה אותה בשלל כינויים אך בפרקים הבאים, אלו שעוד לא צפיתם בהם, צפוי זירה להתנצל בפני אירה על התפרצותו הלא מכבדת, אך מסתבר שדולפין לא סולחת ולא שוכחת.

ג'וזי זירה (צילום מסך)
ג'וזי זירה (צילום מסך)

גם חודשים אחרי שהמשחק נגמר והמצלמות כבו, מה שקרה על אי, נמשך גם בחיים האמיתיים ודולפין נמצאת ביריבות גדולה עם השורד הצרפתי. מקורב לזירה סיפר ל-TMI כי דולפין מנסה להדביק לו תדמית של אדם אלים, מצלמת תגובות קשות שהוא מקבל מהעוקבים ברשתות החברתיות ומפרסמת אותן בעמוד שלה. עוד מסר המקורב לזירה: "הוא ביקש סליחה, למה לעשות מזה כזה עניין? הצילומים כבר נגמרו, היא מנסה להדביק לו תדמית של אדם אלים והוא ממש לא כזה". מנגד, מקורבים לדולפין דיווחו שהיא מספרת למכריה שזירה מאיים עליה בימים האחרונים על הפוסטים שהיא מפרסמת.


לא סולחת? אירה דולפין (צילום מסך)
לא סולחת? אירה דולפין (צילום מסך)

זירה מסר: "היא משתפת תגובות של ילדים ברשת, מנסה לעשות לי נזק על התפרצות של שתי שניות סביב נושא לא מעניין. בחיים לא איימתי עליה".

אירה לא הגיבה לידיעה