אחרי ארבע עונות בכיכובה של המעושרת ניקול ראידמן, רשת נעלי גלי בחרה נבחרת סלבס שתוביל את קמפיין קיץ 2019 ביניהם: דידי הררי, ג'ובאני רוסו, רוסלנה רודינה, שיר אלמליח וענת הראל. בקמפיין שיעלה לקראת חג הפסח, תוכלו לראות הפרצופים המוכרים שישווקו לכם הנעליים המתאימות לכל מגוון האוכלוסייה עם הסיסמה: "בא לי גלי". על סט הצילומים תפסנו את שיר אלמליח, הדוגמנית הבינלאומית שהצטלמה לעשרות קמפיינים בארץ ובעולם, חודש לאחר שהתארסה לבן זוגה מייקל זנזורי, מספרת ללירון שרון על החיים החדשים.

הפרוייקט החדש. שיר אלמליח לסוכנות יולי (צילום: אסף לב)
הפרוייקט החדש. שיר אלמליח לסוכנות יולי (צילום: אסף לב)

איך זה לקחת חלק בקמפיין עם עוד מובילי דעת קהל ומוכרים כמו ג׳ובאני רוסו, ענת הראל דידי הררי וכדומה?


״ממש כיף ואני אוהבת את זה. אני נהנית לדבר עם כולם וזה שונה ממה שאני עושה בדרך כלל אבל הפעם זה קרץ לי כי גלי זה מותג מהמם בעיניי״.

חודש עבר מאז ששינית סטטוס והפכת למאורסת- את מרגישה על ענן כמו כל המאורסות הטריות?
״אני מאד מאושרת אני חושבת שזכיתי בגבר החלומות באמת. כולן מפנטזות על פארוק, אבל הוא יכול לשים אותו בכיס הקטן. אני מרגישה שזכיתי הוא מהמם באמת. כל התקופה של השלוש שנים האחרונות, לא באמת חיפשתי זוגיות ומאד פחדתי להיכנס לזה, מאד פחדתי מלהיות נשואה שוב, מלהביא ילדים. עם מייקל, אני מרגישה שהכל קטן עליי ובגלל זה גם כתבתי never say never כי תמיד אמרתי שאני לא רוצה עוד פעם חתונה, אבל אם יגיע מישהו שלא עבר חתונה וירצה להתחתן אז אני אעשה את זה, וזה מה שקורה עכשיו. אני עושה את זה באהבה ובכיף גדול כי באמת אני חושבת שהוא האחד (ואני לא יוצאת בהצהרות)״ מספרת שיר בחיוך רחב.

אל תגידו לעולם לא. שיר אלמליח (צילום: אסף לב)
אל תגידו לעולם לא. שיר אלמליח (צילום: אסף לב)

יש פרטים על החתונה שאפשר לספר?
״קודם כל זה יהיה בארץ, מייקל עובר לגור כאן בקרוב מאד בעזרת השם. אנחנו עוד לא יודעים אם נגור בתל אביב, או אולי במושב ליד תל אביב. אני בן אדם שאוהב שקט ואנחנו מחפשים מקום שקט שיהיה קרוב לעבודה. בקצרין?? לא מה פתאום... עם השלוש שעות נסיעה הלוך חזור, אין סיכוי״.

ומה יהיה עם כל העסקים של מייקל באיטליה?
״הוא מעביר את כל העסקים לכאן. הוא מתעסק בנדל״ן, והעסק שלהם גם בישראל, אז הוא ינהל את הכל מכאן״.

תגידי, מייקל מדבר עברית?

״הוא מדבר עברית שוטף, ואני חושבת להתחיל ללמוד איטלקית בגלל המשפחה שלו, שהאנגלית שלהם פחות טובה אבל הם מדברים. בלי קשר, נראה לי שיהיה מגניב ללמוד איטלקית זאת שפה מהממת. יש לי ספרדית מאד טובה בזכות סבא וסבתא שלי זכרונם לברכה שדיברו איתי כל הזמן ואיטלקית זה די דומה״.



דיבורים על ירח דבש כבר יש כיוון כלשהו?

״עוד מעט בעזרת השם״.

לי יש אמא פולנייה, לך יש אמא מרוקאית, היא כבר התחילה לחפור לך על ילדים?

״תראי, כולם יכולים לחפור לי כמה שהם רוצים, אבל בסופו של דבר אני מחליטה וזה החיים שלי. ככה עשיתי עד היום, תמיד הלכתי עם הלב והאינטואיציות שלי וזה מה שליווה אותי כל הזמן. כולם יכולים לאכול את הראש עד מחר, כשאני אחליט שזה הזמן וזה הרגע, זה יקרה״.

חייבת לדעת מה את חושבת על כך, שאמנם את חזקה מאד באינסטגרם עם למעלה מ- 400 אלף עוקבים אבל את התפרסמת בדרך היותר מסורתית ולא כמו שמות דוגמאת סטייל נטע אלחמיסטר ואנה זק שהפכו להיות דוגמניות מבוקשות בזכות הרשת- מה דעתך על זה?

״העולם השתנה. היום הכל דרך הרשת החברתית ובאמת לא כמו שהיה פעם. זה מכבד, זה אחלה והכל אונליין גם בחנויות! רואים שקניונים פחות עובדים וכולם קונים באינטרנט אז פשוט צריך להסתגל לכל דבר חדש. אני עדיין מסתובבת בחנויות אבל. אני לא קונה כלום באינטרנט״.

בקרוב בשמלת כלה (צילום: אסף לב)
בקרוב בשמלת כלה (צילום: אסף לב)