אחרי אינספור שמועות, השערות וספקולציות סוף סוף הגיע הרגע לו המתינה ממלכה שלמה: מייגן מרקל הדוכסית מסאסקס ילדה בשעה טובה את הצאצא הראשון שלה ושל בעלה, הנסיך הארי.

רבות דובר על ההחלטות לקראת הלידה הראשונה של מרקל בת ה-37. תחילה היא הודיעה כי היא לא מעוניינת בצוות הרפואי של המלכה, לאחר מכן החליטה שהיא לא מקשיבה להמלצות הרופאים ותכננה ללידה בביתה, בדיוק כמו המלכה אליזבת. בסופו של דבר אחרי שנתקפה בצירים ואחרי משחקי ניחושים על בן, בת או בכלל תאומים- אפשר להכריז כי נוסף יורש עצר למשפחה.



כמקובל במשפחת המלוכה ועל פי הכללים המסורתיים, המלכה הייתה הראשונה מקרב בני המשפחה שקיבלה את הבשורה על הלידה ולאחר מכן עודכנו שאר בני המשפחה. רק לאחר מכן שחרר הארמון הודעה רשמית לתקשורת באתר הרשמי או בחשבון הטוויטר של בית המלוכה וכתב: "אנחנו שמחים להכריז כי הדוכס והדוכסית מסאסקס הביאו לעולם את בנם הראשון בשעות הבוקר המוקדמות במשקל בריא של 3.260. הדוכסית והתינוק שניהם מרגישים נפלא והזוג מודה לציבור על ההתרגשות והתמיכה בתקופה היפה של חייהם". אל תצפו לראות בשעות הקרובות את מרקל והנסיך בתמונה המסורתית שלאחר הלידה, שכן השניים כבר עדכנו כי הם לא מתכוונים לחשוף במהרה את הוולד הקטן. 



עכשיו אחרי שהתגלה מין התינוק אפשר להתחיל לזרוק לאוויר ניחושים לשמות של יורש העצר הצעיר, ואם להסתמך על מקרי העבר של הנכדים המלכותיים של המלכה אליזבת', ביומיים הקרובים יוכרז השם הרשמי של הצאצא שיתפוס את המקום השביעי ביורשת הכתר. לעומת ילדיהם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם המוכנים נסיכים, על פי ההערכות הילדים של הארי ומייגן יקבלו תארים נמוכים יותר. מזל שנולד לשניים בן, כי על פי חוקי הדוכסות, רק יורש זכר יכול לקבל את התואר "דוכס". 

מייגן מרקל והנסיך הארי (צילום: גטי)
מייגן מרקל והנסיך הארי (צילום: גטי)