פחות מחודשיים חלפו מאז כרע איש העסקים הישראלי- איטלקי מייקל זנזורי ברך וביקש את ידה של שיר אלמליח במהלך חופשה רומנטית באיי הבהמאס אחרי ארבעה חודשי זוגיות והיא כמובן מיד נענתה בחיוב. עוד לא הספקנו לעכל את האירוסים של הדוגמנית היפה וכבר השניים סגרו על מועד לחתונה. היום הגדול יתרחש בעוד חמישה חודשים מהיום, בשיאו של חודש ספטמבר אז תצעד אלמליח בשביל חופה ותינשא לבחיר ליבה שנתיים וארבעה חודשים אחרי שעמדה על מדרגות הרבנות והתגרשה מאלרואי כהן.

המעמד אכן מרגש אבל ל-TMI נודע כי זו לא הפעם הראשונה שזנזורי עמד להתחתן או שלף טבעת, כי לפני שנה וחצי התארס זנזורי לבחורה יהודייה צרפתייה, אלא שיחסיהם עלו על שרטון והם ביטלו את האירוסים. נראה כי הפעם זה יהיה סיפור עם סוף טוב, החתונה תתרחש בישראל וכל בני משפחתו של זנזורי המתגוררים ברומא יגיעו ארצה לרגל המאורע הגדול.



אלמליח תחילה התלבטה האם ספטמבר הוא המועד הנכון לחתונה, היות שמשפחתה נמצאת בשנת אבל, לאחר שאיבדה בנובמבר האחרון את סבתה האהובה, מה שגרם לשיר ולאמה לפנות לרב נודע שנתן להם אישור מיוחד להתחתן עוד בשנת האבל. למרות שמרכז חייו של זנזורי באיטליה, אלמליח וארוסה מתכננים לגור בישראל, וזנזורי ימשיך לנהל את עסקיו באיטליה ויחיה על הקו.