האיש שלקח הכי קשה את תוצאות הבחירות ואת ניצחונו של בנימין נתניהו הוא כמובן לא אחר מאשר הצ'ילבה המיתולוגית של ראש הממשלה, חבר הנפש הנאמן לשעבר של הזוג המלכותי, הלא הוא רוני מאנה. ברגע שהתבררו התוצאות, הביע מאנה את זעמו הרב עליהן בטוויטר והודיע כי יפסיק לסייע כלכלית לאנשים נזקקים שהודו בפניו כי הצביעו לנתניהו. הציוץ גרם לסערה גדולה, ומאנה מיהר להתנצל מעומק הלב בסדרה של ציוצים שבהם הבהיר שזו לא כוונתו והוא ימשיך לתרום כרגיל. אלא שבעוד מאנה מכבה את השריפה ונראה שהכל אט־אט חוזר למקומו בשלום, קיבלה ליאורה דיווחים עסיסיים ממקורות עקשניים, שלפיהם הוא עלה על המטוס הראשון והמריא ליעד פסטורלי בחו"ל עד יעבור זעמם של התומכים בנתניהו שכועסים על התנהגותו בחודשים האחרונים.

רוני, עיר מקלט?

"מאמי, את עדיין מאמינה לחולרות? אני פה בארץ, עובד כל יום כרגיל. איזה שטויות, אני לא התמודדתי לראשות הממשלה".


בימים יפים. רוני מאנה ובנימין נתניהו (צילום: עדי אבישי)
בימים יפים. רוני מאנה ובנימין נתניהו (צילום: עדי אבישי)

>דני דיין, קונסול ישראל בניו יורק, היה בביקור אישי במוסדות הקהילה הבוכרית ״אור אבנר״ בקווינס. נשיא הקהילה, המיליארדר הנעלם לב לבייב, נעדר, אבל בתו, חגית לבייב–סופייב, ובעלה גבריאל, אירחו אותו כדת וכדין. המאורע כל כך ריגש את דיין שהוא לבש במהלכו גלימה בוכרית מסורתית.

>יום א' השבוע. בזמן שב״עובדה״ הקדישו את התוכנית למרוץ שלו לראשות ממשלה, בילה בני גנץ, בפנים עגומות משהו, באירוע בת המצווה של תמר, בתו של יועצו האסטרטגי, ישראל בכר. הלל קוברינסקי, הרל"ש שהגיע מהצד של לפיד, ישב לידו.

בני גנץ (צילום:נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
בני גנץ (צילום:נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

>עו״ד סוזי ארניה–סיני, המקורבת למפלגת הליכוד ולעוד פונקציות חשובות במדינה, ערכה בת מצווש לבתה אלה באולמי "Nine" בהרצליה בנוכחות המשפחה והחברים. באומנותי: בן זיני וטיילור מלכוב, ולא פחות חשוב, ברכות מצולמות של בכירי הליכוד: מירי רגב, יולי אדלשטיין, ציפי חוטובלי ואבי דיכטר.